مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از رشد 6 درصدی مصرف برق در این استان در سالجاری خبرداد و این میزان افزایش مصرف را برای ماه‌های آینده نگران کننده خواند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد، داود راهزادی در نشستی با رسانه ها در یاسوج گفت: متاسفانه بدلیل گرمای زودرس و خشکسالی های چند ساله اخیر هم اکنون شاهد رشد 6 درصدی مصرف برق در این استان هستیم.

وی با بیان اینکه میزان‌مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد از مرز 400 مگاوات در تیرماه امسال گذشته است، اظهار داشت: این درحالی است که میزان مصرف برق در مردادماه سال گذشته به 400 مگاوات رسیده بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، بیشترین میزان مصرف برق در سال‌جاری را مربوط به شهرستان گچساران عنوان و خاطرنشان کرد: روند کنونی مصرف برق در این استان روند خوبی نیست.

راهزادی افزود: مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد روبه رشد بوده و اگر این روند ادامه پیدا کند بطور حتم شاهد اجرای خاموشی های بابرنامه خواهیم بود.

وی سهم استان کهگیلویه و بویراحمد در کاهش مصرف برق را 30 مگاوات برشمرد و تصریح کرد: عاجزانه از مردم استان می خواهیم در ساعات پیک بار مصرف برق خود را مدیریت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: ساعات پیک بار مصرف برق در تابستان بین ساعات 13 تا 17 عصر است.

راهزادی باتاکید براینکه باتوجه به روند افزایشی مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد بدون شک شاهد خاموشی های بابرنامه خواهیم بود، اظهارداشت: مردم باید برق خود را در ساعات پیک بار مدیریت کرده تا شاهد به وجود نیامدن مشکل برای شبکه های توزیع برق نباشیم.

وی گفت: مصرف برق در زمان پیک بار بسیار مهم بوده و از تمام مشترکین می خواهیم به فکر مدیریت صرفه جویی در مصرف برق باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از همراهی کشاورزان و صنعتکارانی که در زمان ساعات پیک بار مصرف برق خود را مدیریت کرده‌اند، ادامه داد: مشوق‌های ویژه‌ای برای دارندگان تعرفه‌های کشاورزی و صنعتی که در دوران پیک بار همکاری با این شرکت داشته باشند در نظرگرفته شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.