به گزارش ایرنا، سید محمدتقی علوی عصر سه شنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیأت بدمینتون کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: تلاش مضاعف مسئولان هیأت بدمینتون استان برای ایجاد تحول و پویایی هر چه بیشتر این رشته ورزشی ضروری است.
وی افزود: هیأت های بدمینتون شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد اقدام چندانی برای برگزاری رقابت ها به ویژه در رده های سنی نوجوانان و جوانان انجام نمی دهند که لازم است این مشکل هر چه زودتر برطرف شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رؤسای هیأت های بدمینتون شهرستان های این استان علاوه بر ایجاد انگیزه بین ورزشکاران نسبت به ترویج هر چه بیشتر این رشته و آشنا کردن مردم با آن نیز اقدام کنند.
علوی عنوان کرد: چنین اقدام هایی سبب شناسایی و پرورش هر چه بهتر ورزشکاران رشته بدمینتون در کهگیلویه و بویراحمد و مطرح شدن آنها در عرصه ملی خواهد شد.
وی ابراز داشت: پیگیری ها و رایرنی های لازم با مسئولان فدراسیون بدمینتون به منظور گرفتن امکانات و اعتبارات مورد نیاز برای هیأت کهگیلویه و بویراحمد انجام می شود.
کاندیدای تصدی پست ریاست هیأت بدمینتون کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این هیأت سال 1374 در استان آغاز به فعالیت کرد.
حمید دارابی اظهار داشت: رتبه ورزش بدمینتون کهگیلویه و بویراحمد بین 31 استان کشور در سال 1392 و با تلاش های انجام شده با 14 پله صعود از 30 به 16 ارتقا یافت.
وی افزود: کمبود سالن برای تمرین و برگزاری کلاس های آموزشی به ویژه در شهر یاسوج یکی از مشکلات اصلی رشته ورزشی بدمینتون در کهگیلویه و بویراحمد است.
کاندیدای تصدی پست ریاست هیأت بدمینتون کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توسعه روزافزون رشته ورزشی بدمینتون در این استان مستلزم حمایت لازم توسط مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون است.
دارابی عنوان کرد: استعدادیابی به ویژه در رده های سنی پایین یکی از برنامه هایی است که با جدیت در دستور کار مسئولان هیأت بدمینتون کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
وی ابراز داشت: یکی دیگر از برنامه های مهم هیأت بدمینتون کهگیلویه و بویراحمد برگزاری کلاس های بازآموزی و دوره های آموزشی برای مربیان و داوران استان است.
دارابی گفت: ورزشکاران رده های مختلف سنی رشته بدمینتون کهگیلویه و بویراحمد برای کسب تجربه لازم همواره به رقابت های کشوری اعزام می شوند.
وی اظهار داشت: ساخت زمین بدمینتون در پارک ها و محله های یاسوج و دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به ویژه برای همگانی کردن این رشته ورزشی و شناسایی استعدادها انجام می شود.
از 16 عضو مجمع انتخاباتی هیأت بدمینتون کهگیلویه و بویراحمد سه نفر حق رأی دادن نداشتند و سه نفر نیز غایب بودند و رأی گیری نیز با 10 عضو انجام شد.
«حمید دارابی» تنها کاندیدای تصدی پست ریاست هیأت بدمینتون کهگیلویه و بویراحمد بود که با کسب 10 رأی از مجموع 10 رأی مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت بدمینتون استان انتخاب شد.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.