در این سفر حدود 30 مصوبه متناسب با مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف راه، بهداشت، آموزش، حمل و نقل، آب شرب و کشاورزی، مسکن، مخابرات و گازرسانی به تصویب رسید.
به گزارش ایرنا، در نشست هر کدام از مدیران مربوطه در دستگاه‌های مختلف اجرایی و متناسب با هر بخش آخرین وضعیت این مصوبات و روند اجرای طرح‌های خود را تشریح کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این مصوبات، اظهار داشت: توجه جدی به مناطق محروم اولویت دولت بوده و برای ارتقای شاخص‌ها در آن مناطق تلاش می‌شود.
وی افزود: سایه سیاست گذاری قوم سالارانه و طیف مدارانه رشد کهگیلویه بزرگ را تحت تأثیر قرار داده است.
علی محمد احمدی بیان کرد: ملاحظات و دغدغه‌های مردم بر ملاحظات قومی و قبیله‌ای ترجیح داده می‌شود و از هیچ تلاشی مدیران نباید دریغ کنند.
وی عنوان کرد: در تمامی جاهای این استان تغییر و جابه جایی مدیران در مدار گردش نخبگان بوده و هیچ گونه سهمیه بندی ملاحظات قومی و قبیله ای ملاک انتخاب مدیران اجرایی نیست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سهمیه خاصی در هیچ یک از شهرستان های این استان از جمله گچساران، کهگیلویه و باشت وجود ندارد.
احمدی ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی مردم سالارانه بوده و بر اساس آن ملاک انتخاب شایسته سالاری، تعهد و تخصص است.
وی گفت: برخی افراد کم کار و بی مسئولیت با عافیت طلبی و جذب نکردن اعتبارات سبب قرار گرفتن عزت مردم این استان در حاشیه می شوند که به جد با چنین افرادی برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.
احمدی بیان کرد: سفرهای درون شهرستان ها و مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد ادامه خواهد داشت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در تیر ماه سال جاری برای پیگیری این مصوبات نشست دیگری نیز برگزار خواهد شد.
احمدی از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه بهداشت و درمان در روند اجرا و احداث چهار خانه بهداشت شهرستان کهگیلویه ابراز نگرانی کرد و گفت: در حوزه بهداشت و درمان کوتاهی صورت گرفته است.
در این نشست در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار شد که چهار مصوبه آن به جد پیگیری و برخی از آن ها از جمله تعمیرات پل تنگ چویل با 35 درصد پیشرفت فیزیکی در هفته دولت تمام شود.
همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح های ناتمام از سال 1386 تاکنون در زمینه راه و شهر سازی گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که بر اساس پرداختی ها حجم عملیات به پیش رود.
احمدی عنوان کرد: در این حوزه تمرکز بیشتر روی طرح های بالای 60 درصد خواهد بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بحث ورزش در مناطق محروم باید در اولویت قرار گیرد که در حوزه ورزش از جمله برای زمین ورزش قلعه رئیسی نیز کم کاری صورت گرفته است.
احمدی با اشاره به موضوع آب در بخش دیشموک گفت: باید علاوه بر تانکر های سیار آب آشامیدنی تانکر مخصوص برای استفاده احشام نیز به روستاها برده شود.
وی از عملکرد دستگاه هایی از جمله نوسازی و تجهیز مدارس، صدا و سیما برای پوشش 100 درصدی شبکه در اجرای مصوبات کهگیلویه نام برد.

9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.