پیمان پورمعرفت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مشوق های ویژه ای برای دارندگان تعرفه های کشاورزی و صنعتی که در دوران پیک بار مصرف برق در این استان همکاری لازم را داشته، درنظر گرفته شده است.
وی با اشاره به مشوق های پیش بینی شده برای دارندگان تعرفه های صنعتی و کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: این تشویق ها در 2 بخش برق رایگان و تخفیف های ویژه مصرف برق اعمال خواهند شد.
پورمعرفت بیان کرد: دارندگان تعرفه های کشاورزی و صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد در صورتی که در یکی از دوران ساعات پیک یعنی ساعات 12 تا 19 و 19 تا 23 میزان مصرف برق خود را مدیریت کرده و مصرف برق نداشته باشند از این طرح بهره مند می شوند.
وی عنوان کرد: سیاست های تشویقی وزارت نیرو برای دارندگان تعرفه های 3 الف ، 3 ب ، 3 ج و چاه های کشاورزی و صنایع تبدیلی 50 کیلووات در سال جاری نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.
رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کشاورزانی که دارای تعرفه 3 الف ( چاه کشاوری) هستند و در دوران پیک مصرف برق نداشته باشند از 20 ساعت برق رایگان بهره مند خواهند شد.
وی ابراز داشت: کنتورهای برق تمامی تعرفه های 3 الف ، 3 ب ، 3 ج چاه های کشاورزی و صنایع تبدیلی 50 کیلووات به بالا باید «فهام» باشد.
پورمعرفت تعداد مشترکین تعرفه 3 الف دارای کنتور دیجیتالی در این استان را 2 هزار و 140مشترک و تعداد کنتورهای 3 ب و 3 ج 50 کیلووات به بالای کشاورزی را 188 دستگاه برشمرد.
240 هزار اشتراک برق در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که حدود 190 هزار اشتراک آن خانگی است.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.