به گزارش ایرنا، تیم های نفت و گاز گچساران در پنجاهمین سالگرد تاسیس این باشگاه در لیگ های برتر، دسته یک و دسته دوم زنان و مردان درخشش خیره کننده ای داشتند.
موفقیت هایی که در رشته های ورزشی تنیس روی میز، هاکی،بسکتبال، هندبال، فوتبال و والیبال نشسته بدست آمده است.
صعود تیم تنیس روی میز بزرگسالان نفت و گاز گچساران به لیگ برتر کشور و کسب مقام سومی تنیس روی میز نفت و گاز گچساران در لیگ برتر نوجوانان یکی از مهمترین موفقیت های ورزش این شهرستان در هشت ماه گذشته بوده است.
قهرمانی تیم نفت و گاز گچساران در مسابقات ملی جام دهه فجر یکی دیگر از موفقیت های ورزش گچساران در این مدت بوده است.
نائب قهرمانی در لیگ دسته اول والیبال نشسته نشانگر توانمندی معلولان این شهرستان در سطح ملی است.
قهرمانی در لیگ برتر مردان و نائب قهرمانی لیگ برتر بانوان و راهیابی این تیم ها به مسابقات جام باشگاه های آسیایی گویای این نکته است که شهرستان گچساران توانایی درخشش در عرصه های بین المللی را نیز دارد.
درخشش تیم نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم و پیش رفتن تا ضربات پنالتی بازی پلی آف برای صعود به لیگ دسته اول یکی دیگر از موفقیت های ورزش گچساران است، اگرچه منجر به نتیجه دلخواه هواداران گچسارانی نشد اما چشم انداز خوبی برای آینده ورزش پرطرفدار فوتبال در این شهرستان است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به نقش ورزش همگانی در سلامت مردم و شناسایی استعدادهای جدید توسعه زیرساخت های ورزشی در مناطق مختلف این استان به ویژه در شهرستان گچساران در اولویت است.
سید محمدتقی علوی افزود: با هدف توسعه ورزش های همگانی 23 طرح ورزشی در این شهرستان از محل اعتبارات استانی و اهدایی وزارت نفت در دست اجراست.
سیدمحمدتقی علوی اظهار داشت:150میلیارد ریال در سال جاری از محل اعتبارات 2 درصد نفت برای زیرساخت‌های ورزشی مناطق مختلف شهرستان گچساران اختصاص یافته است.
وی ابراز کرد: ساخت پارک نفت، استخر ورزشی بانوان، زمین چمن مصنوعی در روستاهای پاکوه، جهاد آباد، پشه‌کان، چهار بیشه، احداث سالن ورزشی چند منظوره در روستاهای اسلام آباد سالن ورزشی در روستاهای سرآب‌ننیز و ناصر آباد از مهمترین طرح های اهدایی وزارت نفت در گچساران است.
وی تصریح کرد: 18 طرح ورزشی با بیش از 120 میلیارد ریال از محل اعتبارات 2 درصد نفت در سال های 94 و 95 در گچساران به بهره برداری رسید.
وی گفت: این طرح‌ها در زمینه ایجاد فضاهای ورزشی سرپوشیده و روباز در این شهرستان اجرا شد.
هم‌اکنون 10 سالن ورزشی با زیربنای بیش از 12 هزار مترمربع و 2 استخر شنا به مساحت سه هزار مترمربع در این شهرستان وجود دارد.
گچساران از شهرستان‌های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد است که حدود هشت هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.