به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی شامگاه سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: در این صورت جلوی بروز هرگونه مشکل برای شهر یاسوج و مناطق اطراف آن در آینده گرفته می شود.
وی افزود: با افزایش جمعیت شهر یاسوج پس از الحاق روستاهای اطراف به آن اعتبارات و خدمات بیشتری از کشور به آن اختصاص داده می شود و می تواند تا حد قابل ملاحظه ای پیشرفت کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طرح جامع تفصیلی برای شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد بر اساس افق بلندمدت حداقل 10 ساله تهیه و تدوین شود.
احمدی عنوان کرد: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نظارت جدی تری بر زمین های تغییر کاربری شده یا واگذاری به متقاضیان اجرای طرح های صنعتی، خدماتی و گردشگری در استان داشته باشند تا استفاده دیگری از این زمین ها نشود.
وی ابراز داشت: وضعیت زمین های تغییر کاربری شده یا واگذاری به متقاضیان اجرای انواع طرح ها از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف شود.
احمدی گفت: نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به استقرار میز خدمت و ارائه خدمات از طریق آن به ارباب رجوع ها از اوایل تیر امسال اقدام کنند.
وی اظهار داشت: این موضوع یکی از ملاک ها و شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در آینده است.
الحاق منفصل روستاهای محدوده شمالی یاسوج به آن شامل مهریان، بلهزار و مادوان علیا و سفلی و روستاهای محدوده جنوبی شامل سرآبتاوه، شهرک ولایت و تل خسرو در این نشست تصویب اولیه شد که پس از تصویب نهایی در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور اجرا می شود.
در این نشست طرح جامع تفصیلی شهر مارگون از توابع شهرستان بویراحمد و شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی از توابع شهرستان کهگیلویه که توسط مشاور و تا افق سال 1405 تهیه شده بود به تصویب رسید.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.