فرید محبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به موجب بند «ب» تبصره 16 قانون بودجه سال 1397 سهمیه امسال تسهیلات اشتغالزایی تخصیصی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از محل منابع قرض‌ الحسنه در بانک ‌های عامل استان 350 میلیارد ریال است.
وی افزود: همکاری و عملکرد مثبت بانک ‌های عامل کهگیلویه و بویراحمد نقش مؤثری در پیشرفت برنامه‌ های اشتغالز‌ایی کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان دارد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از اساسی‌ ترین برنامه ‌های کمیته امداد این استان کمک به توانمندسازی و اشتغال مددجویان زیر پوشش است.
محبی عنوان کرد: معرفی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به بانک‌ های عامل استان برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی قرض ‌الحسنه جزو اقدام ‌های این نهاد حمایتی در زمینه خودکفایی و توانمندسازی آنان است.
ابتدای امسال تاکنون 417 طرح اشتغالزایی با اعتبار 77 میلیارد و 700 میلیون ریال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و افراد نیازمند کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.
98 مورد از این طرح ها با اعتبار 19 میلیارد و 370 میلیون ریال از محل منابع مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد و 319 طرح با اعتبار 58 میلیارد و 330 میلیون ریال نیز از محل تسهیلات بانکی بوده است.
با اجرای این طرح ‌ها برای 834 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و افراد نیازمند کهگیلویه و بویراحمد شغل ایجاد شده است.
32 هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 78 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند که حدود 9 درصد جمعیت این استان را شامل می شود.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.