کامروز امینی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اعلام نتایج آزمایش های انجام شده برروی بقایای پیکرهای یافت شده در ارتفاعات دنا تعداد نمونه های بقایا و بافت انسانی پیدا شده جانباختگان پرواز تهران – یاسوج به 66 نفر رسید.
وی افزود: تا روز دوشنبه 28 خرداد ماه 463 بافت انسانی از بقایای پیکر جانباختگان پرواز تهران- یاسوج تحویل پزشکی قانونی شده که متعلق به 66 جانباخته این سانحه هستند.
امینی بیان کرد: بقایای پیکر 60 نفر از جانباختگان این سانحه هوایی یا تحویل خانواده هایشان شده و یا آماده تحویل است که هم اینک 46 پیکر تحویل خانواده ها شده و 14نفر دیگر یا آماده تحویل و یا در حال تحویل هستند.
وی تصریح کرد: پیکر 6 نفر دیگر از جاباختگان پرواز تهران- یاسوج هنوز کامل نیستند که پس از تکمیل شدن بافت ها به خانواده ها ی آنان تحویل داده می شود.
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای شروع عملیات جست و جو تاکنون هیچ جسد سالم از جانباختگان پرواز تهران- یاسوج تحویل پزشکی قانونی استان نشده است.
امینی با اشاره به اینکه هنوز عملیات جست و جو در ارتفاعات دنا پایان نیافته است، افزود: اعلام نظر در خصوص پایان اعملیات جستجوی بقایای پیکر جانباختگان پرواز تهران- یاسوج بر مبنای تصمیم ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد و لاشه آن 48 ساعت پس از سقوط پیدا شد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.