به گزارش ایرنا، آیت ‌الله سید شرف ‌الدین ملک‌ حسینی روز یکشنبه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در یاسوج اظهار داشت: اهداف انقلاب و خدمات 40 ساله آن بیش از پیش توسط مسئولان اجرایی کشور و استان برای مردم و به ویژه نسل جوان بازگو شود و این یک رسالت مهم است.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بر پایه توحید، عدالت، حریت، معنویت و عقلانیت شکل گرفت و هر نوع شرک، ظلم، مادی گری و جهالت را نیز در کشور و جهان نفی کرد.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در سایه دین مبین اسلام، مذهب تشیع و اصل ولایت فقیه و به رهبری امام خمینی (ره) پیروز شد.
آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: قشرهای مختلف ملت ایران در شکل‌ گیری و پیروزی انقلاب نقش داشتند اما این نقش بدون استفاده از اسلحه و دیگر تجهیزات نظامی بود.
وی ابراز داشت: پیروزی انقلاب مرهون نثار خون‌ های زیادی است و ملت ایران را نیز در دنیا مقتدر، عزتمند و آبرومند کرد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایران در چهار دهه اخیر در کنار موفقیت ‌ها و رویش‌ های متعدد برخی شکست ها و ریزش ها نیز داشته که دلیل بخش عمده ای از آنها طوفان ‌ها و سیل ‌های ویرانگر ایجاد شده توسط دشمنان است.
آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: با این وجود انقلاب اسلامی ایران پابرجا ماند و اکنون نیز به کوری چشم دشمنان به سن چهل سالگی رسیده است.
وی با اشاره به اینکه باید در مقابل نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان بیش از پیش ایستادگی کرد، افزود: طی کردن مسیر انقلاب در چهار دهه اخیر سختی ها و فراز و نشیب های فراوانی داشته و انقلاب نیز از گردنه های دشواری عبور کرده است.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: برای بیان عملکرد و دستاوردهای نظام و انقلاب باید از بیانات راهگشای رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روزهای ابتدایی هر سال در حرم امام رضا (ع)، آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و روزهای نزدیک به یوم الله 22 بهمن توجه شود.
آیت ‌الله ملک‌ حسینی عنوان کرد: صیانت از نظام و انقلاب مستند باشد و باید از هر روشی نیز برای ایجاد امید به آینده در مردم استفاده کرد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.