به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر روز جمعه در خطبه های نماز عید فطر در یاسوج اظهار داشت: روز جهانی قدس امسال به عنوان یکی از همایش های بزرگ جهان اسلام متمایزتر از سال های قبل بود و یکی از دلایل اصلی آن نیز پیروزی های غرورآفرین جبهه مقاومت و نابودی گروهک تروریستی داعش در کشورهای مسلمان عراق و سوریه است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در آیین بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بیانات مهمی ایراد فرمودند که از جمله آنها می توان به تشریح توطئه های جدید دشمنان در زمینه های اقتصادی و روانی علیه کشور و ملت ایران اشاره کرد.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: دشمنان در عرصه اقتصادی بنا دارند که ایران را در بن بست قرار دهند که به لطف الهی موفق نخواهند شد.
حجت الاسلام حسینی صدر عنوان کرد: فشارهای روانی دشمنان علیه نظام و انقلاب با روش های مختلف از جمله تبلیغات منفی در رسانه های بین المللی افزایش یافته و درصدد مأیوس کردن ملت ایران با سیاه نمایی اوضاع اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی کشور هستند.
وی ابراز داشت: دشمنان به دنبال ناامید کردن ملت ایران از آینده کشور هستند و رهبر معظم انقلاب نیز برای مقابله با این توطئه شوم دشمنان به طور مستمر مردم و به ویژه نسل جوان را به آینده بهتر امیدوار می کنند.
حجت الاسلام حسینی صدر گفت: کتمان پیشرفت های ایران در ابعاد مختلف و بر هم زدن اتحاد بین مردم و مسئولان اجرایی نیز از دیگر توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی در عرصه روانی است و در همین راستا نیز برنامه ریزی گسترده ای انجام داده اند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.