به گزارش ایرنا، غلامرضا نجاری روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید پست کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: تاکنون حدود پنج هزار دفتر آی.سی.تی روستایی در کشور ایجاد، راه اندازی و در حال ارائه انواع خدمات پستی به مردم هستند.
وی افزود: رونق هر چه بیشتر صنعت پست در کشور مستلزم تأمین زیرساخت های مورد نیاز و توسعه دیگر بخش ها از جمله حوزه حمل و نقل هوایی است.
عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: یکی از رویکردهای جدید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جوان گرایی و بکارگیری نیروها و مدیران اجرایی جوان است.
نجاری عنوان کرد: انتظار سیر صعودی و جهش روزافزون در خدمات پستی کهگیلویه و بویراحمد می رود و زیرساخت های لازم نیز تا حدودی در این زمینه در استان فراهم شده هر چند که کمبودهایی وجود دارد.
وی ابراز داشت: توجه به چهار موضوع مهم شامل جی نف (یکپارچه سازی نشانی های مکانی بر مبنای استاندارد تعریف شده تعیین مختصات جغرافیایی)، سیماک (سامانه یکپارچه سازی مدیریت املاک کشور)، تجارت الکترونیک و طرح ارائه خدمات نیابتی به طور جدی در دستور کار مدیرکل جدید پست کهگیلویه و بویراحمد قرار گیرد.
عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: جی نف از ستون های اصلی اجرای دولت الکترونیک در کشور است و باید هر چه سریعتر در کهگیلویه و بویراحمد تکمیل شود.
نجاری اظهار داشت: سیماک از زیرمجموعه های مهم اقتصاد مقاومتی است و باید روند اجرای آن نیز در کهگیلویه و بویراحمد شتاب گیرد زیرا دیگر استان های کشور در این زمینه پیشگام هستند.
وی افزود: تجارت الکترونیک باید هر چه بیشتر در کهگیلویه و بویراحمد تقویت شود و خدمات پستی سریع و پیشرفته نیز جزو الزامات تحقق مطلوب دولت الکترونیک در کشور و این استان است.
عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: تجارت الکترونیک سبب اشتغالزایی قابل توجهی می شود و باید فرصت و امکانات لازم در اختیار متقاضیان اجرای آن در کشور و کهگیلویه و بویراحمد قرار داده شود.
نجاری عنوان کرد: اهداف اجرای طرح ارائه خدمات نیابتی شامل ایجاد اشتغال، صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه، دادن خدمات سریعتر و راحت تر به مردم، رضایتمندی هر چه بیشتر مردم از دستگاه های اجرایی، کاهش مراجعه مردم به نهادهای دولتی و کاهش فساد اداری است.
«محسن مفتح» در این آیین با حکم «حسین نعمتی» معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدیرکل جدید پست کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات 53 ماهه «جمال حسن زاده» مدیرکل پیشین تجلیل شد.
مفتح با 32 سال سن پیش از این عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج بوده است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.