فتح الله پشت دار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مهمترین دلیل کاهش شش و 9 دهم درصدی مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد بارش باران در ماه های فروردین و اردیبهشت امسال بود که سبب خنکی هوا شد.
مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان مصرف برق در 2 ماهه اول امسال 250 هزار و 659 مگاوات ساعت بوده است.
پشت دار میزان مصرف برق در 2 ماهه اول سال گذشته در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد را 269 هزار و 332 مگاوات ساعت ذکر و ابراز امیدواری کرد تا پایان فصل گرم شاهد روند افزایشی مصرف برق در این استان نباشیم.
وی گفت: بیشترین مصرف برق در 2 ماهه اول امسال مربوط به شهرستان های بویراحمد و دنا با رشد 6 درصد و کمترین میزان مصرف برق در همین مدت مربوط به شهرستان بهمئی با کاهش 25 دهم درصد بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد پیشتر گفته بود تابستان امسال و در صورت رعایت نشدن الگوی مصرف برق توسط مشترکان این استان در ساعات اوج مصرف؛ 12 تا 15 عصر و 19 تا 23 شب طرح خاموشی اجرا می شود.
شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد برای پایداری برق و جبران میزان کاهش برق تولیدی در این استان 2 روش مدیریت مصرف و خاموشی با برنامه را در دستور کار خود قرار داده است.
240هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که حدود 190 هزار اشتراک آن خانگی است.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.