به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم روز سه شنبه در آیین بزرگداشت شهدای قیام خونین 15 خرداد در یاسوج اظهار داشت: این قیام سرنوشت ساز به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 1357 منتهی شد.
وی افزود: هدف اصلی امام خمینی (ره) از آغاز نهضت تاریخی خود در سال 1342 پیاده کردن دین مبین اسلام و احکام الهی در ایران بود.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: امام خمینی (ره) با وجود تحمل سختی های فراوان از جمله زندانی شدن، تبعید و شکنجه توسط رژیم پهلوی هرگز از هدف مهم خود دست برنداشت.
حجت الاسلام موسوی اعظم عنوان کرد: مردم شهرهای مختلف ایران در دوران پیروزی انقلاب اسلامی با تمامی وجود اقدام به همراهی امام خمینی (ره) کرده و لحظه ای او را تنها نگذاشتند.
وی ابراز داشت: ملت ایران با پیروی از ولایت فقیه هم اینک نیز وفادار به نظام و انقلاب هستند و این امر مهم را با حضور حماسی خود در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی نشان داده و خواهند داد.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: در دوران رژیم پهلوی تمامی تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها در ایران توسط بیگانگان انجام می شد اما با پیروزی انقلاب اسلامی دست استکبار جهانی به ویژه آمریکا از کشور قطع شد.
حجت الاسلام موسوی اعظم اظهار داشت: دین مبین اسلام و مکتب تشیع روز به روز در نقاط مختلف جهان گسترش می یابد و این امر مهم نیز مرهون پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.
وی افزود: باید آرمان های امام خمینی (ره) را هر چه بیشتر شناخت و به وظایف خود در مقابل آنها عمل کرد.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.