رحمان خادم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح از امروز در مناطق شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
وی افزود: بر اساس این طرح مأموران کنتورخوان با مراجعه به درب منزل مشترکان پس از قرائت کنتور گاز اطلاعات را در سیستم همراه خود ثبت می کنند.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از اتصال به سیستم اصلی و پردازش اطلاعات لازم قبض گاز صادره در همان محل به وسیله چاپگر همراه مأموران کنتورخوان چاپ و تحویل مشترکان می شود.
خادم عنوان کرد: مهمترین مزایای اجرای این طرح شامل قرائت سریع و دقیق کنتور گاز، تحویل فوری قبض گازبها به مشترکان، از بین رفتن زمان بین قرائت و تحویل قبض، کاهش میزان مراجعه مأموران کنتورخوان به منزل مشترکان و اطمینان از توزیع و تحویل به موقع قبض هاست.
وی ابراز داشت: کاهش هزینه ها، کاهش آلودگی های زیست محیطی، رعایت حقوق مشترکان و شفاف سازی در زمینه محاسبه گاز مصرفی از دیگر مزایای اجرای این طرح به شمار می روند.
خادم گفت: خدمات دیگری شامل پرداخت قبض گاز از طریق پیامک، وب سایت، تلفن گویا و نرم افزار آندروید قابل نصب بر روی گوشی های تلفن همراه از هفته آینده نیز به مشترکان کهگیلویه و بویراحمد ارائه می شود.
تعداد مشترکان گاز در مناطق شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد 163 هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 498 هزار نفر است.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.