به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با اشاره به لزوم تلاش جهادی مدیران اجرایی استان در این زمینه، اظهار داشت: هیچگونه کوتاهی، کم کاری و یا سهل انگاری پذیرفته نخواهد شد.
وی افزود: یکی از شاخص ها و ملاک های ارزیابی عملکرد مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در آینده میزان استفاده از فرصت های جدید قانون بودجه برای جذب اعتبارات ملی خواهد بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تمامی ظرفیت ها و امکانات این استان برای جذب هر چه بیشتر اعتبارات از ردیف های ملی بسیج شوند.
احمدی عنوان کرد: منابع استانی و اعتبارات جذب شده از ردیف های ملی در کهگیلویه و بویراحمد باید به طور صحیح و همراه با نظارت کافی مدیران اجرایی استان هزینه شوند تا اثربخشی لازم را داشته باشند.
وی ابراز داشت: عمق محرومیت کهگیلویه و بویراحمد بالا بوده و شاخص های زیرساختی آن نیز وضعیت چندان مطلوبی نسبت به دیگر نقاط کشور ندارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دفاع و پیگیری مدیران اجرایی این استان در سطح ملی برای توسعه شاخص های زیرساختی استان باید منطقی، علمی، مستند و کارشناسانه باشد.
احمدی اظهار داشت: باید فرصت های برابر در زمینه توسعه و تخصیص اعتبار به تمامی شهرستان ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد توسط مدیران اجرایی این استان داده شود.
وی افزود: با رایزنی ها و مکاتبه های انجام شده میزان حضور هلدینگ های مختلف سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد در چند سال اخیر افزایش یافته است.
احمدی بیان کرد: در همین راستا بنیاد مستضعفان کشور به دنبال اجرای طرح های محرومیت زدایی در شهرستان لنده بوده و یک تفاهم نامه همکاری نیز برای رفع محرومیت در شهرستان بهمئی با این بنیاد منعقد شده است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.