معاون اجرایی سد چمشیر گچساران از بیکاری احتمالی 700 کارگر این سد در صورت ادامه روند کنونی تخصیص نیافتن اعتبارات مورد نیاز به این پروژه ملی خبر داد.

محمدرضا فاضل در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: معوقات هشت ماه گذشته کارگران سد چمشیر پرداخت نشده که میزان این معوقات بیش از یک صد میلیارد تومان است. 

وی با اظهار نگرانی از وضعیت موجود، شرایط کنونی در پروژه سد چمشیر گچساران را یک شرایط بحرانی عنوان و خاطرنشان کرد: امروز نشستی با مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و از آنان خواستیم برای جلوگیری از تعطیلی کامل این پروژه تدابیر ویژه‌ای بیاندیشند. 

معاون اجرایی سد چمشیر گچساران افزود: با وجود پیگیری‌های مستمر برای تخصیص اعتبارات موردنیاز جهت پرداخت معوقات کارگران این سد، متاسفانه اعتباری در این زمینه پرداخت نشده و کارگران تنها به همت خود سر کار هستند.

فاضل با بیان اینکه برای ادامه کار پروژه سد چمشیر گچساران ماهیانه 10 میلیارد تومان نیاز است، خاطرنشان کرد: مجموع پروژه به 500 میلیارد تومان نیاز دارد.

وی با تاکید بر اینکه کارگران سد چمشیر این روزها به پول و آرامش نیاز دارند، تصریح کرد: اگر اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت معوقات کارگران این سد پرداخت نشود به‌طور حتم شاهد بیکاری 700 کارگر در روزهای آینده خواهیم بود.

معاون اجرایی سد چمشیر گچساران گفت: پروژه سد چمشیر این شهرستان اکنون بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و سه استان کشور به‌طور کامل از مواهب این سد برخوردار خواهند شد. 

فاضل شروع عملیات اجرایی سد چمشیر گچساران را از سال 90 عنوان و اظهار داشت: این سد با فاینانس و مشارکت کشور چین به این میزان از پیشرفت فیزیکی رسیده است. 

وی از مسئولان کشوری و همچنین استان کهگیلویه و بویراحمد خواست؛ پیش از آنکه کارگران این سد از کار بیکار شوند اعتبارات ویژه‌ای برای ادامه این کار تخصیص دهند. 

فاضل تاکید کرد: شرایط کنونی در سد چمشیر گچساران خوب نیست و مشکلات موجود به تمام مسئولان استانی گزارش شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.