عزیز فیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات جست و جو جانباختگان سانحه هوایی همچنان در ارتفاعات دنا ادامه دارد و زمان معینی برای اتمام عملیات پیش بینی نشده است.
وی افزود: از مجموع 50 بافت انسانی بقایای پیکر های یافت شده مذکور، هفت پیکر مربوط به جانباختگان شناسایی شده پیشین و سه پیکر جدید کشف شده نیز هویت آن ها مشخص نیست.
فیلی بیان کرد: بقایای پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بقایای پیکر 23 نفر از جانباختگان این سانحه قابلیت تحویل به خانوده آنان را داشته که از این تعداد تاکنون 21 پیکر به خانواده های آنان تحویل داده شده است.
بر اساس نتایج آزمایش ها و نمونه برداری های ژنتیکی صورت گرفته، هویت 60 نفر از جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج مشخص شده در حالی که هنوز هیچ اثری از پیکر 6 جانباخته دیگر این سانحه بدست نیامده است.
پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج ‌شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد و لاشه آن 48 ساعت پس از سقوط پیدا شد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.