غضنفر آرام روز سه شنبه در نشست تعاملی شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با صنف عمده فروشان شهر یاسوج، اظهار داشت: باید شرایط کار و فعالیت اصناف به بهترین شکل ممکن فراهم شود تا رونق اقتصادی در قسمت های تولید، اشتغال و بازار ایجاد شود.
وی افزود: با افزایش درآمد اصناف، درآمد های مصوب دولت در بخش مالیاتی به شکل بهتری وصول می شود.
آرام بیان کرد: ایجاد عدالت اقتصادی و احقاق حقوق اصناف از اصول مهم فعالیت دستگاه های اجرایی از جمله دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان است.
وی عنوان کرد: برنامه و هدف اصلی از برگزاری این نشست ها، تعامل بیشتر، همکاری و هم فکری در جهت کاهش مشکلات اصناف و بازاریان در حوزه دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی از جمله امور مالیاتی، بانک ها، بیمه ها، گمرک، و اموال تملیکی است.
مدیرکل امور مالیاتی و دبیر شورا نیز گفت: اقتصاد کشور در شرایط حساسی قرار داشته و نیازمند همکاری و حمایت نخبگان، دانشگاهیان، اقتصاد دانان و به ویژه مردم است.
محمد علی غفاری افزود : قطع وابستگی به نفت و درآمد های زیر زمینی و تکیه به درآمدهای مالیاتی، راه دستیابی به توسعه پایدار و بهبود شرایط اقتصادی کشور را فراهم خواهد کرد.
وی بیان کرد: 6درصد وصول درآمدهای مالیاتی از محل مالیات مشاغل است و درسال گذشته در راستای تکریم مودیان 6 هزار و 130 نفر مشمول بخشودگی جرائم مالیاتی شدند.
علی محسنیان رئیس صنف عمده فروشان شهر یاسوج نیز در این نشست پخش غیر مجاز کالا به صورت سیار در سطح شهر، نرخ بالای بیمه کارگران شاغل در واحد های صنفی، عدم ثبت نام فروشندگان در سامانه ستاد و رشد بی رویه فروشگاه هایی مانند کورش، خانه و کاشانه که مالیات آن ها در مرکز اخذ می شود را از مهم ترین مسائل و مشکلات پیش روی اصناف استان برشمرد و خواستار توجه جدی دستگاه های متولی به رفع این مشکلات شد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.