به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز دوشنبه در نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: با هدف عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار، دولت تسهیلات ارزان قیمت با نرخ سود 6 درصد به فعالان جویای کار ارائه می دهد.
وی افزود: سهم کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات اشتغال روستایی ۲ هزار و 140 میلیارد ریال است که با جذب به موقع آن امکان افزایش این تسهیلات تا سقف 4 هزار میلیارد ریال توسط دولت وجود دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه های نظارتی برای اجرای قانون و عدالت نیاز به کسب اجازه از استاندار ندارند و با هیچ مدیر و دستگاه اجرایی نباید تعارف داشته باشند.
احمدی با اشاره به تکمیل حلقه مفقوده خوشه‌ دست بافته ها در کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: با توجه به پیشینه مردم این استان در بحث دست بافته ها،این خوشه باید به طور جدی پیگیری شود و زمینه توسعه آن فراهم شود.
وی گفت: راه اندازی کارخانه های راکد سبب کاهش آسیب های اجتماعی در این استان شده و اشتغال پایدار برای جوانان ایجاد خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مدیران باید به سمت مناقصه های عمومی بروند و هم اینک ترک تشریفات در این استان اجرایی شده است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج نیز بیان کرد: با ایجاد فضای رقابتی بین واحد های تولیدی استان رو به توسعه می رود و شرایط برای حضور کارآفرینان فراهم خواهد شد.
جبار کیانی عنوان کرد: فرصت ها و تسهیلات مورد نیاز باید برای راه اندازی تمامی کارخانه ها یکسان باشد و فارغ التحصیلان بیکار به کار گرفته شوند.
وی افزود: استفاده از تولیدات داخلی استان باید در اولویت بخش های مختلف استان قرار بگیرد که در پی آن از این تولیدات حمایت می شود و از زمین گیر شدن شرکت ها و بنگاه ها در استان جلوگیری خواهد شد.
9868/ 1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.