به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز دوشنبه در نشست تجلیل از کارکنان روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار داشت: با توجه به گسترش روزافزون هجمه های دشمن علیه دولت باید روابط عمومی ها نقش ارزنده تری در خنثی کردن هجمه ها ایفا کنند.
وی افزود: روابط عمومی های کهگیلویه و بویراحمد باید در زمینه اطلاع رسانی دقیق و شفاف به مردم در مورد خدمات و عملکرد دولت فعال تر باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فراهم کردن زمینه ارتباط بیشتر مدیران اجرایی با مردم و رسانه ها، اطلاع رسانی از فعالیت های دستگاه های اجرایی و پاسخگویی به مطالبات به حق مردم از جمله مواردی است که کارکنان روابط عمومی های استان باید به آنها توجه بیشتری داشته باشند.
احمدی با اشاره به تکثر رسانه ها در عصر حاضر، عنوان کرد: این امر سبب تسهیل سازی در روند اطلاع رسانی شده اما یکی از وظایف اصلی روابط عمومی های توانمند و حرفه ای جریان سازی فکری در سیستم اداری مربوطه است.
وی ابراز داشت: انتظار می رود که روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حد یک دولت محلی ظاهر شود.
احمدی گفت: هر چند که سایر دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد دارای روابط عمومی هستند اما وظیفه جهت دهی به افکار عمومی، دفاع از دولت و تشریح برنامه های کلان آن باید بر عهده یک تیم کارشناس و حرفه ای تر باشد.
وی اظهار داشت: در این صورت می توان با نگاه پدرانه برای پیشبرد اهداف دولت و تقویت روحیه امید در جامعه تلاش کند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: استانداری به عنوان قلب سیاسی این استان است و روابط عمومی آن نسبت به سایر دستگاه های اجرایی باید از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری پیشرفته تری برخوردار باشد.
سید محمد تقوی اظهار داشت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد باید به دانش دستگاهی و علم روز مجهز باشند.
وی افزود: روابط عمومی ها باید به طور مستمر در حال به روز شدن و تولید فکر باشند و در چنین شرایطی است که یک روابط عمومی می تواند پویا و تأثیرگذار باشد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به منحل شدن اداره کل روابط عمومی در سال های گذشته و احیای مجدد آن، بیان کرد: کمبود نیروی انسانی به نسبت سایر استان ها یکی از مشکلات پیش روی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان است.
تقوی با بیان اینکه کارکنان روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حداقل امکانات بازدهی مطلوبی دارند، عنوان کرد: برای ادامه مسیر نیازمند همراهی و تجهیز امکانات بیشتری در این حوزه هستند.
وی تشکیل شورای روابط عمومی در کهگیلویه و بویراحمد را یادآور شد و ابراز داشت: هفته های آینده عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی این استان بر اساس شاخص هایی رصد و ارزیابی خواهد شد.
تقوی گفت: با توجه به نقش مهم روابط عمومی ها در عرصه اطلاع رسانی انتظار می رود که روابط عمومی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در انعکاس خدمات ارائه شده به مردم فعال تر عمل کنند.
27 اردیبهشت هر سال به نام روز روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.