به گزارش ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز پنجشنبه در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: گاهی اوقات اعتبارات فرهنگی این استان صرف اجرای برخی همایش ها یا جشنواره های بی نتیجه می شود و هنگام برگزاری برنامه های مهم فرهنگی بهانه کمبود اعتبار توسط تعدادی از مدیران فرهنگی استان مطرح خواهد شد.
وی افزود: یکی از اهداف تخصیص اعتبارات فرهنگی هزینه شدن برای برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در طول سال است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این شیوه برخورد مدیران فرهنگی استان با برنامه های فرهنگی مناسب نیست و باید اصلاح شود.
نظری عنوان کرد: حضور کمرنگ برخی مدیران فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در نشست های هماهنگی برگزاری برنامه های فرهنگی بیانگر کوتاهی، کم توجهی و سهل انگاری آنان در این زمینه است.
وی ابراز داشت: تمامی اعتبارات، امکانات و ظرفیت دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری مطلوب آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در نقاط مختلف این استان مورد استفاده بهینه قرار گیرد.
نظری گفت: رویکرد اصلی برنامه های امسال سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد تشریح هر چه بیشتر دستاوردهای انقلاب و خدمات نظام باشد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به در پیش بودن بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: اندیشه ها و مبانی فکری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران باید هر چه بیشتر تبیین شود.
حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: بازخوانی بیش از پیش ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) به ویژه برای نسل جوان ضروری است.
وی افزود: پارسال، امسال و سال آینده آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به دلیل تقارن با ماه رمضان به صورت استانی و بدون اعزام کاروان زائران به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این آیین عصر 14 خرداد امسال و با حضور مسئولان اجرایی و قشرهای مختلف مردم در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج برگزار و به اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و صرف افطاری منتهی خواهد شد.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: قیام خونین 15 خرداد سال 1342 به عنوان مهمترین فصل مبارزات ملت ایران علیه رژیم طاغوت پهلوی مبدأ پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 1357 است و باید به نحو احسن گرامی داشته شود.
وی ابراز داشت: پنج کمیته برای برگزاری آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کمیته ها شامل کمیته مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، پشتیبانی با مسئولیت استانداری، امنیتی و انتظامی با مسئولیت دفتر امنیتی و انتظامی استانداری، علمی و برگزاری همایش با مسئولیت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها و فضای مجازی با مسئولیت سپاه فتح است.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به عنوان جانشین شایسته امام راحل کشتی انقلاب را به خوبی هدایت کرده و با وجود توطئه های متعدد دشمنان توانسته آن را از گردنه های دشوار عبور دهد.
وی افزود: امروزه دشمنان در فضای مجازی اقدام به شبهه افکنی، شایعه پراکنی و تبلیغات سوء متعدد علیه نظام، انقلاب و دولت می کنند.
حجت الاسلام خاضع بیان کرد: یکی از راهکارهای مناسب برای مقابله با این توطئه شوم دشمنان بیان دستاوردهای انقلاب و خدمات نظام از طریق مقایسه وضعیت کشور و کهگیلویه و بویراحمد در دوران قبل و پس از پیروزی انقلاب است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.