امان الله جهانبین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امدادگران اعزامی به ارتفاعات پازن پیر دنا از استان های مازندران، سمنان، ایلام، گلستان و کهگیلویه و بویراحمد هستند.
وی افزود: امدادگران برای تسریع در روند عملیات جست و جو شب را در ارتفاعات دنا به سر خواهند برد.
جهانبین تاکید کرد که ادامه عملیات جست و جوی بقایای پیکر جانباختگان سانحه هوایی تهران -یاسوج بستگی به شرایط آب و هوای منطقه خواهد داشت و در صورت مساعد بودن هوا عملیات جست و جو ادامه می یابد.
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: بر اساس نتایج آزمایش ها و نمونه برداری های ژنتیکی صورت گرفته، هویت 60 نفر از جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج مشخص شده است.
کامروز امینی افزود: هنوز هیچ اثری از پیکر 6 جانباخته دیگر این سانحه دلخراش از نمونه برداری ها و آزمایش های انجام شده پیدا نشده که تلاش نیروهای امدادی برای یافتن بافت هایی از پیکرهای این جانباختگان همچنان ادامه دارد.
86 مورد از مجموع 212 بافت انسانی یافت شده از پیکر جانباختگان در سال جاری و از زمان تعطیلات نوروز امسال پیدا شده است.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 65 مسافر و خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن سال 96 تهران را به مقصد یاسوج ترک و در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.