به گزارش ایرنا، محمد کاظم نظری روز سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه در یاسوج، اظهار داشت: طایفه گرایی یکی از آسیب‌های جدی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی افزود: اگرچه طایفه گرایی دارای مزایا و معایبی است اما در این استان معایب آن نمود بیشتری دارد.
نظری بیان کرد: یکی از دلایل اصلی کشش افراد به طایفه گرایی نبود احزاب ریشه دار و قوی در جامعه است و در چنین وضعیتی احزاب موجود نیاز به تقویت دارند.
وی در ادامه یکی از مهمترین چالش‌های پیش روی کهگیلویه و بویراحمد را موضوع خشکسالی و آب ذکر کرد و تصریح کرد: ممکن است این چالش در صورت سوء مدیریت منجر به بروز نزاع های طایفه‌ای و قومی شود.
وی ابراز داشت: در بسیاری از شاخص های امنیتی کهگیلویه و بویراحمد وضعیت مطلوبی نسبت به سایر استان ها دارد و بسیاری از شاخص های سیاسی، امنیتی و اجتماعی در این استان هم رو به بهبودی است.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای زنان بی‌سرپرست در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: برای اولین بار این استان جزء 6 استانی بوده که مبلغ 10 میلیارد ریال به سازمان فنی و حرفه‌ای برای آموزش زنان بی‌سرپرست اعطا شد و 100 درصد ان اختصاص داده شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از مردم این استان خواست به شایعات ساختگی در مورد وقوع زلزله توجه نکنند و از دست به دامان غیب گو های دروغین شدن بپرهیزند.
نظری با اشاره به سانحه هوایی بهمن ماه پارسال یاسوج، ابراز داشت: تنها بقایای اجساد 6 نفر از جانباختگان این سانحه پیدا نشده است.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.