به گزارش ایرنا، فرهاد جعفری روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: رسانه های ارتباط جمعی و تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور دارند با تشویق بی امان نقش اثرگذاری در پیروزی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران دارند.
وی بیان کرد: با وجودی که بازی بسیار مهم و سرنوشت سازی روز سه شنبه 25 اردیبهشت در پیش است،اما آنچه مهم است انجام بازی جوانمردانه و به جا آوردن رسم مهمان نوازی است.
جعفری بیان کرد: حفظ آرامش تماشاگران و تشویق های بی حاشیه گام نخست برای دستیابی به پیروزی در این دیدار است.
دیدار رفت مرحله پلی آف روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ در استادیوم شهدای نفت دوگنبدان و دیدار برگشت روز چهارشنبه ۲ خرداد ساعت ۲۱ درورزشگاه شهدای شهرقدس تهران برگزار می‌شود.
نفت و گاز گچساران دو فصل پیش در بازی پلی اف بازی را به حریف بوشهری واگذار کرد و از راهیابی به لیگ دسته اول فوتبال کشور باز ماند.
تیم نفت و گاز گچساران با هفت تساوی، 3 برد، 16 امتیاز و تفاضل گل 3 در مرحله نهایی در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت و به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله پلی اف راه یافت.
تیم‌های نفت وگاز گچساران واستقلال جنوب تهران به ترتیب با کسب ۱۶ و ۱۵ امتیاز به مرحله پلی آف راه یافتند.
وی با بیان اینکه تیم هندبال بانوان نفت و گازگچساران امسال ضمن کسب مقام نائب قهرمانی لیگ برتر کشور برنده جام اخلاق نیز شد ابرازامیدواری کرد: تیم فوتبال این شهرستان نیزدر بازی پلی اف ضمن کسب نتیجه برنده اخلاق ورزشی هم باشد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران تصریح کرد: این باشگاه فرهنگی ورزشی در فصل 96-97 با وجود مشکلات پیش رو اما توانست موفقیت های چشمگیری کسب کند که قهرمانی در لیگ برتر هندبال مردان ایران مهمترین آن بود.
باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران 18 تیم در لیگ های مختلف کشوری دارد.
شهرستان 124 هزار نفری نفتخیز گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد حدود هشت هزار ورزشکار دارد.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.