به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز دوشنبه در نشست شورای ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این قانون در سال 1390 توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید اما به دلیل داشتن بار مالی بالا اجرا نشد.
وی افزود: با آغاز به کار دولت یازدهم قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اجرا شد و تاکنون نیز هیچگونه کوتاهی در زمینه خدمات رسانی به این قشر نشده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در دولت های یازدهم و دوازدهم مشکلات جامعه ایثارگری با جدیت بیشتری پیگیری و برنامه های متعدد نیز اجرا شده که بازدید مستمر رئیس جمهوری و دیگر مسئولان اجرایی کشور از خانواده شهدا و ایثارگران در همین راستاست.
احمدی عنوان کرد: اجرا نشدن قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تا قبل از آغاز به کار دولت یازدهم سبب تضییع بخشی از حقوق جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد و برخی سوء استفاده ها و پارتی بازی ها در این استان شد.
وی ابراز داشت: بسیاری از مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد آگاهی لازم را از قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ندارند و به همین دلیل نیز نمی توانند به نحو مطلوب و شایسته از حقوق جامعه ایثارگری زیرمجموعه خود دفاع کنند.
احمدی گفت: نشست های شورای ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد باید دستور کارهای پربارتر داشته باشد تا اثرگذارتر بوده و بتواند مسائل و مشکلات بیشتری از جامعه ایثارگری استان برطرف کند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: برگزاری آیین های یادواره شهدای این استان به زودی ساماندهی می شوند.
سید محمدکاظم نظری اظهار داشت: یادواره های برگزار شده توسط دستگاه های اجرایی استانی یا شهرستانی در تمامی نقاط کهگیلویه و بویراحمد باید باکیفیت تر و در شأن شهیدان باشد.
وی افزود: مسئولان اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد اهتمام ویژه ای به کاهش مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری دارند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: نیازهای جامعه ایثارگری استان احصا شود زیرا در این صورت بهتر می توان آنها را پیگیری و اجرا کرد.
جعفر گوهرگانی اظهار داشت: تحقق این امر مهم سبب افزایش و بهبود ارائه خدمات به جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.
وی افزود: آن عده از فرزندان شهدا و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد که در قالب طرح کارورزی در دستگاه های اجرایی این استان فعالیت می کنند هر چه زودتر تعیین تکلیف شوند.
کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 880 شهید، بیش از 9 هزار جانباز و 317 آزاده تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.