در این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در این تظاهرات به منظور محکومیت عهدشکنی دولت آمریکا دعوت می شوند.
در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: اقدام جنون ‌آمیز «دونالد ترامپ» رئیس ‌جمهوری ابله آمریکا در خروج یک‌ جانبه از برجام با هدف تشدید جنگ روانی و فشار اقتصادی مضاعف بر ملت شجاع و مقاوم ایران اسلامی و اظهارات سخیف این بازیچه لابی صهیونیست ‌ها علیه ایران بیانگر خوی استکباری و اصلاح‌ ناپذیری هیأت حاکمه شیطان بزرگ است.
در این اطلاعیه عنوان شده است: این اقدام دولت آمریکا اثبات کننده حقانیت آرمان استکبارستیزی انقلاب اسلامی و مواضع حکیمانه و هوشیاری مستدل آینده نگرانه مقتدای عظیم ‌الشأن امت اسلامی حضرت آیت ‌الله العظمی خامنه ‌ای در تبیین گهربار چرایی بی اعتمادی به سردمداران ضدبشری استکبار و طاغوت اعظم آمریکاست.
در پایان این اطلاعیه آمده است: اینک و با تأکید بر ضرورت عبرت آموزی واقع ‌بینانه از وقایع سال‌ های اخیر از جمله موضوع برجام، ملت فهیم و زمان‌ شناس ایران اسلامی با هر سلیقه و گرایش سیاسی برای شرکت پرشور در تظاهرات ضدآمریکایی ـ صهیونیستی، محکومیت این اقدام رذیلانه دولت آمریکا، تجدید بیعت با ولی ‌امر مسلمین جهان و دفاع از امنیت و منافع ملی دعوت شده اند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.