به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها و بارها مسأله اعتماد نکردن به استکبار جهانی یه ویژه آمریکا در تمامی امور از جمله برجام را گوشزد کرده بود.
وی افزود: دشمنی آمریکا با نظام، انقلاب، کشور و ملت ایران تازگی ندارد و در طول چهار دهه اخیر نیز به روش های مختلف ادامه داشته است.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: تمامی نقشه ها، توطئه ها و دسیسه های شوم استکبار جهانی به ویژه آمریکا علیه ایران اسلامی از اوایل پیروزی انقلاب تاکنون یکی پس از دیگری خنثی شده و ملت ایران نیز با تمامی وجود ایستادگی کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: سوریه در یک حرکت تحسین برانگیز اقدام به شلیک چند موشک به سمت رژیم صهیونیستی کرد.
وی با اشاره به نامگذاری 18 تا 24 اردیبهشت هر سال به نام هفته هلال احمر، ابراز داشت: مسئولان، کارکنان و امدادگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در زلزله های اخیر شهرستان های بویراحمد و دنا وارد صحنه شده و خدمات ارزنده ای به مردم ارائه دادند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی به در پیش بودن ماه رمضان اشاره کرد و گفت: باید استفاده معنوی بیشتری از این ماه خودسازی، رحمت و مغفرت شود.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.