فرید محبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد 500 خانوار زن سرپرست و 180 خانوار نیز دارای سرپرست زندانی است.
وی افزود: خدمات‌ رسانی مطلوب به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد و تلاش برای توانمندسازی آنان از مهمترین رسالت‌ های کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان است.
محبی بیان کرد: عمق محرومیت در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد آن قدر بالاست که منابع مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان پاسخگو نیست.
وی عنوان کرد: مشارکت خیران برای ارائه خدمات بهینه به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد سبب کسب موفقیت هر چه بیشتر برای این نهاد حمایتی در زمینه خدمات رسانی به جامعه هدف می شود.
محبی ابراز داشت: باید در زمینه جذب مشارکت نیکوکاران بومی بیش از پیش در کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ ‌سازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی شود.
وی گفت: تلاش می شود با ارائه خدماتی در حوزه های فرهنگی، جهیزیه، اشتغال و مسکن زمینه توانمندی روزافزون مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود.
32 هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 78 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند که حدود 9 درصد جمعیت این استان را شامل می شود.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.