فرج اله راد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعهد سال گذشته این اداره کل در زمینه ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی بیش از 2 میلیون نفر ساعت بوده که بیش از یک میلیون و 920 هزار نفر ساعت آن معادل 95 درصد تحقق یافته است.
راد ابراز کرد: این دوره‌ها در بخش دولتی با هدف تأمین نیروی کار ماهر، برای 9 هزار و 898 نفر برگزار شد.
وی تعهدات آموزشی بخش خصوصی این مرکز آموزشی را یک‌میلیون و 800 میلیون نفر ساعت دانست و گفت: این در حالی است که 2 میلیون و 130 نفر ساعت در سال گذشته در آموزشگاه‌های آزاد این شهرستان آموزش دیدند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 9 هزار و 246 نفر در سال گذشته در آموزشگاه‌های آزاد این شهرستان آموزش دیده‌اند.
راد افزود: برگزاری این دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف کشاورزی، صنعت و صنایع دستی فرصت اشتغال زایی جویندگان کار را در 280 حرفه فراهم کرده است.
وی تصریح کرد: 15 هزار نفر سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد گواهی نامه مهارت‌های حرفه‌ای دریافت کردند.
راد اظهار کرد: رسالت‌ها و مأموریت‌های مهم اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد شامل تولید و ارائه استانداردهای آموزشی است.
11 مرکز دولتی وابسته به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون در استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد سه مورد ویژه آقایان، سه مورد ویژه بانوان، چهار مورد دومنظوره و یک مورد نیز در زمینه فناوری اطلاعات است.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 700 هزار نفر جمعیت دارد.
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.