مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو، با بیان اینکه در کشور استاندارد مصرف وجود ندارد،گفت: صنعت آب و برق باید به مباحث فرهنگ‌سازی و تبیین روان‌شناختی و مخاطب شناسی ورود پیدا کند.

به‌گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، "صدیقه ببران" در دومین همایش مدیران روابط‌عمومی صنعت برق حرارتی با تاکید بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف انرژی، گفت: ما استاندار مصرف نداریم و بیش از حد مصرف می‌کنیم.   وی با اشاره به کمبود بارش‌ها در سطح کشور، گفت: امسال به دلیل افت بارندگی‌ها با کاهش چهار هزار مگاواتی تولید برق در نیروگاه‌های برقابی مواجه خواهیم بود.
ببران ایجاد فضای رقابتی، اشراف به حوزه رسانه‌های نوین و فضای سایبری را از ویژگی‌های مهم مدیران روابط عمومی برشمرد و گفت: رعایت اخلاق حرفه‌ای در حوزه اطلاع رسانی از اهداف سازمانی است و این حرفه نیازمند خلافیت و نوآوری است.
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو خاطرنشان کرد: بخش رسانه‌ای و افکار عمومی برای ما مهم است و باید تلاش کنیم تا اقدامات و فعالیت‌های وزارت نیرو و شرکت‌های زیرمجموعه‌اش به درستی توسط رسانه‌ها منتقل شود.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.