به گزارش ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: برنامه محور بودن مسئولان روابط عمومی نهادهای دولتی این استان به عنوان یک رویکرد اساسی برای توسعه روزافزون استان با جدیت در دستور کار قرار گیرد.
وی افزود: خلاقیت هر کدام از مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد عامل رشد همه جانبه اداره مربوطه است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: روابط عمومی قلب تپنده و آیینه تمام نمای هر نهاد دولتی است.
نظری روابط عمومی ها را حلقه ارتباط بین مردم و دستگاه های اجرایی دانست و عنوان کرد: عملکرد هر دستگاه اجرایی توسط روابط عمومی آن نمایان می شود.
وی ابراز داشت: دلیل بخش عمده ای از موفق نبودن یک نهاد دولتی در ارتباط با مردم و انجام وظایف خود مربوط به کم کاری و سهل انگاری روابط عمومی آن است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از عوامل مؤثر در موفقیت روابط عمومی یک دستگاه اجرایی تعامل مطلوب مسئولان و کارشناسان آن با مردم و رسانه هاست.
نظری اظهار داشت: روابط عمومی توانمند با ایجاد یک بانک اطلاعاتی گزارش کاملی از عملکرد دستگاه اجرایی مربوطه را به طور مستمر به مردم و رسانه ها انعکاس می دهد.
وی افزود: مسئولان و کارشناسان روابط عمومی نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد می توانند با تلاش و برنامه ریزی بیشتر جایگاه خود را در اداره مربوطه تثبیت کنند.
نظری بیان کرد: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم مهمترین رسالت مسئولان و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی این استان برنامه محور نیستند.
سید محمد تقوی اظهار داشت: باید روابط عمومی نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد برنامه محور شوند و دارای اتاق فکر باشند.
وی افزود: برنامه راهبردی روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در 20 عنوان تهیه و تدوین شده است.
تقوی بیان کرد: امسال نسبت به ساماندهی روابط عمومی تمامی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اقدام می شود.
وی با اشاره به ضعف برخی از مسئولان روابط عمومی نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد در انعکاس اخبار و گزارش فعالیت های اداره مربوطه، عنوان کرد: انتظار می رود که روابط عمومی ها به عنوان بازوی اجرایی و مشاوران یک نهاد دولتی در انتشار خدمات دولت بیش از پیش تلاش و اقدام کنند.
تقوی با انتقاد از به روز نبودن سایت ها و پورتال برخی از دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد، ابراز داشت: شورای روابط عمومی این استان هر سه ماه یکبار عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان را به طور دقیق رصد و ارزیابی می کند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.