به گزارش ایرنا، محمد کاظم نظری روز چهارشنبه در نشست با تعدادی از جوانان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: برخی از افراد در عرصه رسانه تلاش بیشتری بر انعکاس انتقادها داشته و کمتر به فرصت‌های موجود و کارهای انجام شده در استان در زمینه جوانان می‌پردازند.
وی ابراز داشت: جوانان باید چارچوب کلی و خطوط قرمز نظام را رعایت کرده و از تند روی‌ها بپرهیزند.
نظری با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان، عنوان کرد: دولت در راستای اشتغال جوانان به ویژه در مناطق روستایی و عشایری تسهیلات ارزان قیمت و مطلوبی را پرداخت می‌کند.
وی اظهار داشت: تزریق روحیه نشاط به جوانان سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد و در سایه چنین فضایی، جامعه در عرصه‌های مختلف ترقی خواهد کرد.
نظری بیان کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان در کشور و در استان، برنامه ریزی مناسب برای افزایش نشاط و شادابی اجتماعی جوانان بوده تا با ایجاد چنین فضایی معیارهایی همچون امید به زندگی، بروز استعدادها برای توسعه و اشتغال در جامعه افزایش پیدا کند.
وی افزود: موتور محرکه هر جامعه‌ای امید است و به طور قطع اگر امید باشد تلاش‌ها برای توسعه و پیشرفت یک جامعه نیز تداوم دارد.
نظری بیان کرد: دولت در راستای منافع مردم گام برمی دارد و دربرابر کسانی که در مسیر توسعه استان و اشتغال جوانان سنگ اندازی و مانع تراشی کنند می‌ایستد.
پنج خانه جوان در شهرهای لیکک، دهدشت، دوگنبدان، باشت و سی سخت ساخته می‌شود که عملیات ساخت این خانه‌های جوان همزمان با هفته جوان آغاز می‌شود.
همچنین یک مرکز ویژه جوانان نیز در شهر یاسوج با 10 میلیارد ریال اعتبار ساخته می‌شود.
بیش از 45 درصد از جمعیت 713 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد جوان هستند.
9868//6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.