در ایام میلاد باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بزرگ پاسدار اسلام و روز پاسدار شاهد نقدها و تحلیل ها از یک طرف و تهدیدها و تضعیف ها از طرف دیگر در خصوص پاسداری از اسلام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودیم.
دشمنان خارجی انقلاب اسلامی با تهدیدهای نظامی سعی در تضعیف توانمندی و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران و به ویژه سپاه پاسداران داشته اند.
دشمنان داخلی نیز با تحلیل های مغرضانه سعی در تضعیف سپاه به ویژه در خصوص برخوردهای مردمی و اقدام های سیاسی و نظامی سپاه داشته اند.
از طرف دیگر فرمانده معظم کل قوا با تبیین ویژگی های نظامی جمهوری اسلامی ایران و توانمندی های نظامی سپاه و ارتش پاسخ دندان شکنی به دشمنان داده اند.
همچنین فرماندهان ارشد نظامی کشور از جمله جانشینان فرماندهان کل سپاه و سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ایام میلاد حضرت امام حسین (ع) با ارائه تحلیل های نظامی و سیاسی و اتخاذ موضع گیری شجاعانه و قاطعانه پاسخ محکم، علمی و اطلاعاتی به دشمنان به ویژه استکبار جهانی و ایادی منطقه ای آن و همچنین تحلیلگران بی بصیرت داخلی به عنوان مزدوران دشمنان خارجی داده و جایگاه نظام اسلامی و سپاه پاسداران را در اوج قله اقتدار بیان کردند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.