به گزارش ایرنا، عزیز فیلی روز دوشنبه در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: در همین راستا نیز هفته آینده جمعی از مسئولان سازمان تأمین اجتماعی کشور و شرکت معین کوثر برای حضور در نشست بررسی و تعیین تکلیف نهایی این زمین به استان دعوت می شوند.
وی افزود: بسیاری از سرعت کاه ها در 17 شهر کهگیلویه و بویراحمد از جمله یاسوج مشکلاتی شامل نصب نبودن علائم هشداردهنده دارند و چندان استاندارد نیستند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم استانداردسازی و نصب علائم هشداردهنده در سرعت کاه های شهرهای این استان تأکید کرد.
فیلی بیان کرد: مسئولان شهرداری یاسوج برای تعیین مشاور تهیه طرح جامع ترافیک این شهر 2 هفته فرصت دارند.
وی عنوان کرد: در غیر این صورت نیز تهیه طرح جامع ترافیک شهر یاسوج به دستگاه اجرایی دیگری واگذار می شود.
فرماندار بویراحمد نیز گفت: زمین سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد واقع در مرکز شهر یاسوج به دلیل تبدیل شدن به پارکینگ عمومی یک معضل اساسی است.
شاهرخ کناری اظهار داشت: به زودی نشستی در یاسوج با حضور مسئولان شهرداری این شهر، فرمانداری بویراحمد و سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برای بررسی وضعیت زمین، تصمیم گیری و تعیین تکلیف نهایی آن برگزار شود.
وی افزود: بسیاری از چراغ راهنماهای شهر یاسوج نواقصاتی از جمله خاموش بودن چراغ زرد و کوچک بودن زمان سنج دارند.
کناری بیان کرد: دریافت عوارض در ورودی آبشار شهر یاسوج از مردم و گردشگران باید ضابطه مندتر و مکانیزه شود.
وی عنوان کرد: سال گذشته سه میلیارد ریال توسط فرمانداری بویراحمد برای تهیه طرح جامع ترافیک یاسوج اختصاص یافت و به شهرداری این شهر پرداخت شد.
کناری ابراز داشت: طرح جامع ترافیک شهر یاسوج باید کاربردی و عملیاتی باشد و مشاور توانمند نیز برای تهیه آن انتخاب شود.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ترافیک شهر یاسوج یک معضل اساسی است و کاهش آن نیز جزو اولویت های اصلی اعضای شورای ترافیک استان خواهد بود.
سید حسین کاظمی اظهار داشت: کیفیت خط کشی خیابان های اصلی و فرعی 17 شهر کهگیلویه و بویراحمد به ویژه یاسوج برای دوام و ماندگاری بیشتر افزایش یابد.
وی افزود: چنین موضوع مهمی امسال با جدیت هر چه بیشتر در نشست های شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد پیگیری می شود.
زمین سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در مرکز شهر یاسوج 2 هکتار مساحت داشته و تیر 1395 برای اجرای یک طرح سرمایه گذاری به ارزش 2 هزار میلیارد ریال به شرکت معین کوثر کشور واگذار شد.
این طرح قرار بود در 6 طبقه و با زیربنای حدود 95 هزار مترمربع ساخته شود اما تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است.
2 طبقه اول این طرح پارکینگ طبقاتی و چهار طبقه دیگر نیز شامل واحدهای تجاری، رستوران، قهوه خانه سنتی، پارک بازی کودک و فضاهای فرهنگی، ورزشی و خدماتی است.
بر اساس برآوردها این طرح در دوره ساخت افزون بر 600 فرصت شغلی مستقیم ایجاد می کند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.