به گزارش ایرنا، این دیدار که براساس برنامه ریزی ساعت 16.45 دقیقه روز چهارشنبه پنجم اردیبشت در استادیوم شهدای نفت شهر دوگنبدان برگزار می شود، برای صعود نفت و گاز گچساران حساس و سرنوشت ساز است.
تیم نفت و گاز گچساران که تاکنون با هشت بازی، پنج تساوی، 3 برد، 14 امتیاز و تفاضل گل 3 در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد در برابر تیم 20 امتیازی شاهین شهرداری بوشهر قرار خواهد گرفت.
نفت و گاز گچساران در صورت پیروزی در این دیدار و شکست تیم داماش گیلان در برابر پالایش نفت آبادان صعود خود را در یک هفته مانده به پایان مرحله نهایی تثبیت می کند.
شاهین شهرداری بوشهر نیز در صورت کسب یک تساوی به عنوان تیم اول گروه دوم به دسته اول کشور راه خواهد یافت.
سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: نفت و گاز در صورت کسب چهار امتیاز در 2 بازی باقی مانده به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود می کند.
اسماعیل پناهپوری اظهار کرد: نفت و گاز گچساران در آخرین بازی خود روز یازدهم اردیبهشت در خانه حریف با سردار بوکان بازی خواهد کرد.
نفت و گاز گچساران در دور اول با 20 بازی و دریافت 13 گل، دومین خط دفاعی مستحکم مسابقات را در اختیار داشت.
نفت و گاز گچساران در بازی‌های دور نخست با به ثمر رساندن 29 گل زده یکی از چهار خط حمله برتر در میان 32 تیم مرحله اول بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور را در اختیار داشت.
تفاضل گل نفت و گاز گچساران در مسابقات امسال در مرحله نخست 16 گل بوده است
تیم‌های شهرداری بندر عباس، نفت و گاز گچساران، داماش گیلان، پالایش آبادان، شاهین شهرداری بوشهر و سردار بوکان در گروه دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارند.
شهرداری فومن، کارون اروند خرمشهر، نفت امیدیه، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران و استقلال جنوب تهران در گروه اول با هم بازی می‌کنند.
از هر گروه مرحله دوم تیم اول به صورت مستقیم به لیگ دسته اول صعود می‌کند.
برنده بازی تیم‌های رده دوم هر گروه نیز به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود خواهد کرد.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.