امان الله جهان بین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرایط نامساعد جوی امروز سه شنبه هم اجازه اعزام بالگرد و نیروهای امدادی به منطقه سقوط هواپیما را در ارتفاعات دنا نداد.
وی افزود: منطقه سقوط هواپیما در چند روز گذشته شاهد بارش باران و برف بود و عملیات جست و جو نیز تعطیل شد.
جهان بین بیان کرد: در پنجاه و نهمین روز از عملیات جستجو 15نفر امدادگر از استان کهگیلویه و بویراحمد در صورت بهبود شرایط جوی به منطقه سقوط هواپیما اعزام می شوند و در صورت نیاز نیروهای بیشتری به آن ها ملحق می شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی امروز سه شنبه در محل سقوط هواپیمای تهران یاسوج نامساعد بوده و احتمال بارش باران به همراه وزش باد شدید وجود دارد.
ولی بهره مند افزود: آسمان منطقه در چهار روز آینده صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود که روز یکشنبه هفته آینده احتمال بارش باران وجود خواهد داشت.
تاکنون 201بافت انسانی از پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی تهران یاسوج یافت شده است.
126مورد از 201 بافت مذکور مربوط به پیش از ایام نوروز (سال 1396) و مابقی (75) مورد مربوط به تعطیلات نوروز امسال بوده است.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 65 مسافر و خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن سال 96 تهران را به مقصد یاسوج ترک و در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.