فرید محبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کمک نقدی حامیان به سه هزار و 90 یتیم و 2 هزار و 633 نفر از فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.
وی افزود: 6 هزار و 722 حامی حمایت مادی و معنوی از این تعداد یتیم و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند که از این تعداد حدود 80 درصد غیربومی است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سرانه کمک نقدی حامیان به ایتام این استان ماهانه یک میلیون و 610 هزار ریال و به فرزندان محسنین نیز 700 هزار ریال است.
محبی عنوان کرد: افزایش جلب مشارکت‌ های مردمی یکی از مهمترین رویکردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در سال 1397 است.
فرزندان محسنین کودکانی هستند که پدر و مادر آنها از یکدیگر جدا شده و توسط مادر سرپرستی می ‌شوند یا آنکه پدرشان در قید حیات بوده اما به دلیل بیماری یا زمین گیر بودن قادر به تأمین معاش خانواده نیست.
32 هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 78 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند که حدود 9 درصد جمعیت این استان را شامل می شود.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.