سهراب بنام روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گچساران افزود: این میزان تسهیلات برای تأمین سرمایه در گردش یا بهبود وضعیت واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.
وی گفت: در سال گذشته 11 هکتار زمین به 157 سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد واگذار شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این میزان زمین در قالب 122 طرح خدماتی و 35 طرح صنعتی تولیدی در شهرک‌های صنعتی در سال گذشته واگذار شده و هم اکنون مقدمات کار برای راه اندازی این طرح‌ها در حال انجام است.
بنام میزان سرمایه گذاری این طرح‌ها را یکهزار و 100 میلیارد ریال اعلام کرد.
وی افزود: در صورت راه اندازی 157 طرح تولیدی و خدماتی ذکر شده 677 شغل جدید در این استان ایجاد خواهد شد.
وسعت شهرک‌ها و نواحی صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد یکهزار و 540 هکتار است.
700 واحد صنعتی کوچک و متوسط در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و بیش از 90 درصد اشتغال در حوزه صنعت این استان مربوط به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط است.
هم اینک 236 طرح تولیدی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی استان در حال اجراست.
از محل 160 هزار میلیارد ریال اعتبارات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، چهار هزار و 50 میلیارد ریال سهم استان کهگیلویه و بویراحمد است.
این میزان تسهیلات برای 447 واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال در استان مصوب شد که با پرداخت افزون بر یک هزار میلیارد ریال از این میزان تاکنون 125 واحد تولیدی راکد در بخش‌های صنعت و کشاورزی در استان به چرخه تولید بازگشته‌اند.
هم اکنون حدود 290 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مستقر است.
5 واحد تولیدی یا طرح صنعتی در حال اجرا با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی کهگیلویه و بویراحمد در سال 1395، 284 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.