سید امان الله جهانبین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 20 نفر نیروی جست و جو متشکل از نیروهای مردمی و هلال احمر و یک فروند بالگرد در حال آماده باش هستند اما به دلیل وزش شدید باد، بارش برف و باران امکان پرواز بالگرد وجود ندارد.
وی افزود: این نیروها شامل 6 نفر از جمعیت هلال احمر اردبیل، پنج نفر واکنش سریع جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد و بقیه نیروی مردمی هستند.
جهانبین بیان کرد: به سبب حجم زیاد برف امکان اعزام امدادگران به صورت زمینی به محل سانحه هوایی تهران یاسوج وجود ندارد.
وی عنوان کرد: با بهتر شدن شرایط جوی در کمترین زمان ممکن نیروها به منطقه سقوط هواپیما برای انجام ادامه عملیات جست و جوی پیکر جان باختگان سانحه هوایی اعزام خواهند شد.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد پنجشنبه به ایرنا گفته بود: براساس ارزیابی نقشه‌های هواشناسی مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه تا روز جمعه بیست و چهارم فروردین شاهد بارش‌های رگباری، وزش شدید باد، رعد و برق و کاهش دید افقی خواهیم بود.
بیشترین محموله‌های یافت شده از بقایای پیکر جانباختگان سانحه هوایی در طول ایام تعطیلات نوروز امسال صورت گرفت.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان از تهران به یاسوج با 60 مسافر و 6 خدمه صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه سال گذشته در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل محو شد و بر اساس گزارش اورژانس کشور در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.
این هواپیما هر روز 2 پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به یاسوج انجام می‌داد که در هر نوبت به طور میانگین 50 تا 60 مسافر را جا به جا می‌کرد.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.