سید محمدتقی علوی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گچساران افزود: از این تعداد 14 طرح از محل اعتبارات استانی و 9 مورد از اعتبارات اهدایی وزارت نفت اجرا می شود.
وی ابراز کرد: ساخت پارک نفت با 35 میلیارد ریال، کمک به مجموعه استخر ورزشی بانوان با 40 میلیارد ریال، کمک به احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای پاکوه، جهاد آباد، پشه‌کان، چهار بیشه، به مبلغ 20 میلیارد ریال، احداث سالن ورزشی چند منظوره در روستاهای اسلام آباد با 10 میلیارد اعتبار و ساخت سالن ورزشی روستاهای سرآب‌ننیز و ناصر آباد با 20 میلیارد ریال اعتبار از مهمترین طرح های اهدایی وزارت نفت در گچساران است.
علوی میزان اعتبار اهدایی وزارت نفت به طرح های ورزشی گچساران را 125 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این میزان تاکنون 32 میلیاردو 760 میلیون ریال تخصیص داده شده است.
وی تصریح کرد: این طرح های ورزشی با پیشرفت فیزیکی 10 تا 71 درصد در دست اجراست.
علولی به طرح های استانی در دست اجرا در گچساران اشاره کرد و گفت: هم اکنون تکمیل سالن ورزشی آب شیرین با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال، ساخت مجموعه ورزشی چند منظوره پیشنهادی کارتینگ وموتور سواری و اتومبیل رانی با 3 میلیارد ریال اعتبار ، تکمیل پروژه‌های زمین‌های چمن مصنوعی در سطح شهرستان با 7 میلیارد ریال، ساخت زمین‌های چمن مصنوعی در سطح شهرستان گچساران با 16 میلیارد و 352 میلیون ریال و تکمیل مجموعه ورزشی تختی گچساران با 8 میلیارد و 873 میلیون ریال اعتبار در دست اجراست.
علوی ادامه داد: همچنین سالن ورزشی باباکلان با پنج میلیارد و 550 میلیون ریال، تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی گچساران با 14 میلیارد و 988 میلیون ریال، تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشی شهید بشارت با چهار میلیارد ریال، تکمیل مجموعه ورزشی شماره 4 و 3 با 10 میلیارد و 40 میلیون ریال و ساخت خوابگاه ورزشی از محل اعتبارات استانی در حال اجراست.
مدیرکل اداره ورزش وجوانان کهگیلویه و بویراحمد میزان اعتبار اختصاصی به طرح های استانی ورزش گچساران را 85 میلیاردو 203 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از این میزان 40 میلیاردو 518 میلیون ریال تاکنون تخصیص داده شده است.
27 طرح ورزشی در دولت یازدهم در شهرستان های گچساران و باشت بهره برداری شده است.
هم‌اکنون 10 سالن ورزشی با زیربنای بیش از 12 هزار مترمربع و 2 استخر شنا به مساحت سه هزار مترمربع در این شهرستان وجود دارد.
گچساران از شهرستان‌های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد است و بیش از 119 هزار نفر جمعیت دارد.
2082/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.