عبدالرحیم رحیمی عضر دوشنبه در نشست بررسی مشکلات طرح های عمرانی گچساران افزود: بیش از یکهزار و 500 میلیارد ریال اعتبار به طرح های عمرانی این شهرستان در سال مالی 97-96 اختصاص یافت.
سال 95، بیش از 480 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و 2 درصد نفت به این شهرستان اختصاص یافت.
اعتبارات استانی و 2 درصد نفت در این شهرستان در بودجه 96، حدود 2/5 برابر نسبت به سال 95 افزایش یافت .
وی بیان کرد: بیش از 360 طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف شامل راه، انرژی، آب، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، ورزش، فضای آموزشی، گردشگری، فرهنگی و مذهبی در شهرستان گچساران در دست اجراست.
رحیمی ساخت جاده گچساران- بی بی حکیمه، پردیس هنری، مصلی، پارکینگ طبقاتی،روشنایی جاده گچساران- امامزاده جعفر، احداث جاده گچساران به چرام و روکش راه‌های روستایی را مهمترین طرح های در دست اجرای این شهرستان ذکر کرد.
وی گفت: طرح مجتمع پردیس هنری گچساران در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع و زیربنای 6 هزار متر مربع با 35 درصد پیشرفت فیزیکی در دست احداث بوده و تاکنون 20 میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.
وی تصریح کرد: طرح روشنایی جاده امامزاده جعفر به گچساران هم اکنون به طول چهار کیلومتر در دست اجراست.
رحیمی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی طرح‌های در دست اجرای این شهرستان رضایت بخش است، گفت: تکمیل و افتتاح طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های مهم کاری مسئولان شهرستانی در سال 97 است.
رحیمی تصریح کرد: در صورت تأمین و جذب کامل اعتبارات عمرانی مصوب، بخش عمده‌ای از طرح‌های نیمه تمام گچساران تکمیل خواهد شد.
شهرستان گرمسیری گچساران با 140هزار نفر جمعیت در 150 کیلومتری جنوب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
گچساران از مناطق مهم تولید نفت خام ایران است.
2082/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.