به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز شنبه در دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری و شورای قضایی کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: این استان سرشار از ظرفیت های متنوع و بالقوه در بخش های گوناگون برای ورود سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی است که البته ایجاد امنیت یکی از مولفه ها و شاخص های اساسی در جذب سرمایه گذار محسوب می شود.
وی تصریح کرد: کارکرد مثبت دستگاه قضایی در این راستا قابل تحسین است ولی باید این مهم نیز به معنای واقعی در سرمایه گذار نهادینه شود و کوچکترین دغدغه و تهدیدی در هیچ حوزه ای متوجه وی نشود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: دولت و مجموعه مدیریت اجرایی استان نیز همچنان حمایت از سرمایه گذاران را از اولویت ها و دغدغه های جدی خود در سال جاری می دانند و تحقق شعار محوری امسال توسط رهبر انقلاب مبنی بر حمایت از کالای داخلی نیازمند همت بلند و نگاه مسئولانه و متعهدانه است.
احمدی ادامه داد: تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید یکی از اقدام های موثر دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای داخلی است که در سال گذشته در همین راستا افزون بر 2هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان پرداخت شد.
وی ابراز داشت:خرید و استفاده از کالای خارجی با وجود کالای مشابه داخلی در دستگاه های مختلف اجرایی ممنوع است و تولید کنندگان و فعالان اقتصادی به عنوان موثرترین قشردر تکمیل و تحقق شعار سال نیز باید بتوانند با تولید کالای با کیفیت، زمینه رغبت و اطمینان بیشتر مردم و مصرف کنندگان را فراهم کنند.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: این استان از نظر بسیاری از شاخص ها و وقوع جرائم و ایجاد امنیت همواره جزء استان های اول تا سوم است.
حجت الاسلام غلامرضا مزارعی افزود: در سال گذشته با وجود افزون بر 30 هزار پرونده ورودی به تعداد پرونده های موجود در شعب مختلف اما میزان پرونده های مختومه در سال 96 حدود هشت هزار مورد نسبت به سال 95 بیشتر بوده است.
وی تصریح کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد در زمینه بروز جرائم خشن و نزاع های دسته جمعی از رتبه چهار تا پنج کشوری ظرف سه سال گذشته به حدود رتبه های 30 و 32 در کشور رسیده است.
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.