جلال پوران فرد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این حادثه ساعت 10 و 15 دقیقه امروز رخ داد اظهار داشت: با اعلام این خبر به مرکز پیام اورژانس کهگیلویه و بویراحمد بلافاصله امدادگران به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: عابر پیاده فردی 65 ساله‌ای بود که با برخورد پراید دچار ترومای شدید شده بود و قبل از رسیدن تکنیسین‌های اورژانس بر بالین بیمار جان خود را ازدست‌داده بود.
پوران فرد تصریح کرد: در ساعت 13 و 30 دقیقه امروز یک دستگاه پژو 405 در چشمه پلنگی (سه‌راهی سپیدار) واژگون شد که پنج مصدوم در پی داشت.
وی ابراز کرد: یک مصدوم به‌صورت سرپایی درمان و چهار مصدوم توسط 2 آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.
از 25 اسفند 1396 تا سیزدهم فروردین 469 سانحه رانندگی در جاده‌های درون شهری و برون شهری این استان رخ داده که 837 تن در این حوادث مصدوم شده‌اند.
تعداد مصدومان سوانح جاده‌ای در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال 1396، 10 درصد افزایش نشان می‌دهد.
تعداد تصادفات امسال 13 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و مصدومان این حوادث توسط تکنسین‌های اورژانس 115 امدادرسانی شدند.
آمار قربانیان ناشی از تصادفات امسال نسبت به آمار مشابه سال گذشته 33 درصد کاهش یافته و در این مدت چهار نفر در سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.
حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد در پنج سال گذشته بیش از یک هزار کشته، 30 هزار زخمی و 150 ضایعه نخاعی در پی داشته است.
افزون بر 6 هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد. 8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.