لطف الله مسعودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان پنج میلیون لیتر بنزین، هفت میلیون لیتر گازوییل و بقیه نفت سفید است.
وی عنوان کرد: سه جایگاه سوخت سی ان جی در نیمه دوم فروردین سال 1397 در این استان افتتاح می شود.
مسعودی بیان کرد: این مراکز خدماتی در یاسوج، سرفاریاب و دشت روم بهره برداری خواهد شد.
وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و افزایش نیاز به جایگاه های سی ان جی اظهار داشت: در یک ماهه گذشته 2 جایگاه سوخت سی ان جی در شهرهای یاسوج و دهدشت وارد مدار شده است.
مسعودی بیان کرد: هم اکنون 28 جایگاه سوخت مایع و 27 جایگاه سی ان جی با تجهیزات رفاهی خوب نظیر نمازخانه و سرویس بهداشتی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کند.
وی بیان کرد: میزان مصرف فراورده‌های نفتی در 11 ماهه سال جاری 201 میلیون و 700 هزار لیتر بوده است که حدود 11 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش مصرف داشته است.
مسعودی میزان مصرف بنزین معمولی در سال جاری را 185 میلیون لیتر ذکر کرد و گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش داشته است.
وی عنوان کرد: گازوییل با 143 میلیون لیتر مصرف، چهار درصد افزایش و نفت سفید با یک میلیون و 300 هزار لیتر مصرف 50 درصد افزایش داشته است.
وی میزان مصرف نفت کوره در سال جاری را یک‌میلیون و 130 هزار لیتر ذکر کرد و گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد کاهش داشته است.
مسعودی تصریح کرد: بنزین سوپر هفت میلیون و 700 هزار لیتر توزیع شد که 44 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.
وی افزود: بنزین یورو 4 حدود 9 میلیون لیتر مصرف شد.
کهگیلویه و بویراحمد با 713 هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان و 17 شهر است.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.