به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر دوگنبدان افزود: فرودگاه‌های این استان نیازمند تلاش مضاعف برای برقراری پروازهای امن است.
وی با اشاره به اینکه سانحه هوایی پرواز تهران یاسوج نباید سبب اخلال در توسعه کهگیلویه و بویراحمد شود از مسئولان خواست برای افزایش زیرساخت‌های راه‌های هوایی این استان که زیربنای رونق اقتصادی است چاره اندیشی کنند.
امام جمعه شهر دوگنبدان تصریح کرد: توسعه حمل و نقل ریلی از دیگر نیازهایی است که باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.
حجت الاسلام حجازی تصریح کرد: واژگونی اتوبوس زائران گچسارانی در استان خراسان جنوبی از دیگر حوادث تلخ سال جاری بود که نباید رسیدگی به خانواده‌های آسیب دیده به دلیل بزرگی حادثه سقوط هواپیمای پرواز تهران یاسوج فراموش شود.
وی با اشاره به در پیش بودن سال نو گفت: سال 1396 با وجود حوادث تلخ اما شیرینی‌هایی هم داشت که همدلی مردم و مسئولان در مناسبت‌های سیاسی، دینی و اجتماعی مهمترین آن بود.
حجت الاسلام حجازی ابراز داشت: امنیت خوب کشورمان به همت مسئولان از دیگر ویژگی های خوب امسال بوده است.
حجازی در بخش دیگری از سخنانش به روز ملی شدن صنعت نفت اشاره کرد و گفت: این نهضت با حمایت روحانیان مبارز آن زمان شکل گرفت و منجر به پیروزی ملت ایران در برابر استثمار انگلیس شد.
بیست و نهم اسفندماه سال 1329، پنج روز پس از تصویب قانون ملی شدن صنعت نفت، مجلس سنا نیز با توجه به خیزش مردمی برای احقاق حقوق ملی، بر این قانون مهر تأیید زد و این مناسبت در روزشمار تحولات سیاسی کشور به ثبت رسید.
وی ظرفیت‌های حوزه نفت در شهرستان گچساران را یادآور شد و ابراز امیدواری کرد: با تلاش بیشتر شاهد تحقق مطالبات مردم این خطه به‌ویژه اشتغال باشیم.
امام جمعه شهر دوگنبدان خواستار رفع مشکلات نیروهای قراردادی شرکت نفت گچساران شد.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد از مناطق مهم نفتخیز جنوب کشور محسوب می‌شود.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.