به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز چهارشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: تلاش بر این است که پروازها در 2 نوبت صبح و عصر صورت گیرد و رایزنی‌هایی برای تغییر مسیر پروازی با مجموعه هوانوردی کشور انجام شده است.
وی عنوان کرد: وزیر راه و شهرسازی برای تجهیز سیستم ناوبری و باند فرودگاه یاسوج قول مساعد داده و با 2 شرکت هواپیمایی ایران ایر و ماهان در این زمینه رایزنی‌هایی صورت گرفته است.
پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد و لاشه آن 48 ساعت بعد پیدا شد.
وی در ادامه این نشست عنوان کرد: لازم است گام‌های عملی برای تحقق برنامه توسعه خوشه‌های صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد برداشته شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به وجود تسهیلات ارزان قیمت و تمهیدات دولت برای توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی، در راستای توسعه و تحقق حلقه‌های مفقوده خوشه‌ها تلاش شود.
احمدی اظهار کرد: با وجود شناسایی 13 خوشه صنعتی در استان تاکنون برای توسعه خوشه معینی اقدام مؤثری نشده است.
وی افزود: با برنامه ریزی‌های لازم خوشه دست بافته‌ها در استان به طور جدی بررسی شود و مرحله به مرحله با استفاده از تسهیلات ارائه شده توسط دولت حلقه‌های مفقوده این خوشه از جمله ایجاد کارگاه‌های ریسندگی و رنگرزی مورد توجه قرار گیرد.
احمدی بیان کرد: چنین کارگاه‌هایی در راستای جلوگیری از برخی مهاجرت‌ها باید بیشتر در مناطق روستایی و حاشیه شهرها ایجاد شوند.
وی عنوان کرد: مشکلات طرح‌ها و واحدهای تولیدی این استان توسط دستگاه‌های متولی به‌طور دقیق شناسایی و برای رفع اساسی آنها اقدام شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراجعه برخی از این واحدهای تولیدی به استانداری استان برای رفع مشکلات پیش پا افتاده که توسط دستگاه‌ها قابل حل بوده از بی‌تدبیری و کم کاری مدیر و دستگاه مربوطه است.
وی تصریح کرد: تعامل مطلوبی بین بخش‌های دولتی و خصوصی کهگیلویه و بویراحمد بوده اما باید بخش خصوصی سرمایه گذاران واقعی را به بخش دولتی برای تحقق تکمیل خوشه‌های صنعتی معرفی کنند.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.