عزیز فیلی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه امروز وزش باد شدید اجازه فرود بالگرد را بالاتر از ارتفاع سه هزار و 700 متری نداد افزود: نیروهای امدادی حدود 400 متر از مسیر را به‌صورت پیاده به محل سقوط پیمودند.
وی تصریح کرد: هم اینک و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده 10 چادر کوهنوردی (ارتفاع) تهیه شده است و از امشب در محل سقوط هواپیما نصب خواهد شد.
وی اظهار داشت: چادرهای ارتفاع به دلیل امکانات و تجهیزات پیشرفته کوهنوردی شرایط را برای اقامت در شب برای تیم‌های امدادی و اعزامی حتی در شرایط نامناسب جوی ممکن می‌کند.
فیلی ابراز داشت: همچنین 2 جانپناه با همه امکانات و تجهیزات پیشرفته کوهنوردی خریداری شده و از امشب تا فردا در نزدیکی محل سقوط هواپیما و برای استقرار نیروهای پشتیبان نصب خواهند شد.
عملیات جست‌وجو و اعزام نیروهای امدادی به محل سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا در هفت روز گذشته تاکنون به دلیل شرایط نامساعد جوی متوقف شده بود.
براساس گزارش ها در منطقه سقوط هواپیما حدود سه متر برف باریده است.
پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای. تی. آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.
بر اساس اعلام پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 46 تن از جانباختگان سانحه هواپیمای تهران- یاسوج احراز هویت شده‌اند.
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.