به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز دوشنبه در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شخصی که اقدام به انتشار این کلیپ توهین آمیز کرده باید مورد پیگرد قضایی و قانونی قرار گیرد.
وی عنوان کرد: انتشار دهندگان این کلیپ آگاهانه و یا ندانسته عزت و شرف تاریخی و انباشت شده مردم غیور و عزتمند استان کهگیلویه و بویراحمد را مورد خدشه قرار داده‌اند.
وی ابراز داشت: انتشار این فیلم علاوه بر توهین به عزت و شرف مردم این دیار و منطقه محروم سیلاب کلوار، حیثیت و خدمات نظام را زیرسوال برده و سبب خوشحالی معاندان و دشمنان شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شخص و یا افرادی که این اقدام بی‌شرمانه را با هر هدفی انجام داده‌اند باید پاسخگوی این عمل نابخردانه خود باشند.
وی همچنین از اداره کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خواست نسبت به ساماندهی کانال‌های تلگرامی و خبری و برخی سایت‌های بدون مجوز در استان در اسرع وقت اقدام کند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در جلسه شورای اداری، انتشار این کلیپ را نهایت بی اخلاقی و مصداق بارز نشر اکاذیب دانست و گفت: این موضوع را تا مشخص شدن تمامی جزئیات پشت صحنه آن پیگیری خواهم کرد.
هادی زارع پور اظهار داشت: بازتاب وسیع و منفی انتشار این کلیپ بی شرمانه ضمن توهین به مردم، تخریب دولت و آموزش و پرورش به خوراکی برای رسانه‌های معاند نظام نیز تبدیل شده است.
در روزهای اخیر فیلم کوتاهی با محتوا و عنوان ارسال هدایای دست دوم و عجیب آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به منطقه محروم سیلاب و کلوار در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافت و به‌سرعت در رسانه‌های ملی و حتی بین المللی بازتاب یافت.
در این فیلم که فردی به همراه تعداد زیادی از دانش آموزان و اهالی روستا در محلی که ظاهراً یک مکان فرهنگی ایست ایستاده و لباس‌هایی را از نایلون مشکی بیرون می‌آورد و مدعی است این لباس‌های دست دوم هدایایی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش است.
این فرد همچنین ادعا می‌کند، آقای مدیرکل به وعده‌اش برای سرکشی به مدرسه عمل نکرده و بسته‌ای حاوی این لباس‌ها را فرستاده و خواستار عذرخواهی مدیرکل نیز شد.
مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پیش از این به ایرنا گفته بود: مسئولان این اداره کل هیچ نقشی در ارسال هدایای دست دوم به یکی از مدارس منطقه محروم سیلاب کلوار نداشته‌اند.
حمید محمدی زاده افزود: هدایای مطروحه در کلیپ را یک موسسه غیردولتی همزمان با سفر مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته توزیع کرده‌ است و هیچ گونه ارتباطی با آموزش و پرورش ندارد.
امید سجادی دبیر اجرایی موسسه نهضت سبز زاگرس نیز با تأیید این مساله گفت: لباس‌هایی که در مناطق محروم توزیع و در آن کلیپ منتشر شده، مربوط به خیرین مرتبط با این موسسه است و هیچ ربطی به اداره‌کل آموزش و پرورش و مدیرکل آن ندارد.
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.