استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که ایران هیچ بحرانی ندارد و دشمنان هم نمی‌توانند برای ما بحران ایجاد کنند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، علی محمد احمدی در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برجام یک توفیق است، ضمن اینکه یک عامل بازدارندگی است که ابهت ما را نیز در دنیا به اثبات رساند.

وی با تحلیل تلاش های دولت تدبیر و امید برای ارتقای جایگاه ایران در دنیا و خاورمیانه،اظهار داشت: دشمنان ما از قدرت ما در منطقه هراس دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه با خدمتگزاری بیشتر باید امید و نشاط را در جامعه گسترش دهیم، خاطرنشان کرد: باید در تمام عرصه ها فعال بود و در سال آینده به خدمتگزاری شدت بخشید.

احمدی افزود: در سال آینده احتمال افزایش فشار از دشمنان ‌نظام برعلیه ایران وجود دارد و البته ممکن است برخی داخلی ها هم با تحریک خارجی ها، تحرکاتی داشته باشند.

وی بیکاری را مهمترین معضل جامعه دانست و یادآور شد: دولت در سال آینده ۴۰ هزار میلیارد تومان برای رفع بیکاری جوانان در سال آینده پیش بینی کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رشد نرخ اقتصادی از منفی پنج به مثبت پنج خبرداد و اظهار داشت: در دولت یازدهم تلاش های فراوانی برای رشد اقتصادی کشور صورت گرفته است‌.

احمدی گفت: مدیران نباید اجازه دهند ریالی از اعتبارات اشتغال‌زایی منحرف شود که اگر منحرف شود سه سال دیگر دوباره شاهد رفع نشدن معضل بیکاری هستیم.

وی دومین ‌مقوله در سال آینده استان کهگیلویه و بویراحمد را مقوله بافت های فرسوده عنوان و ادامه داد: در برخی جاها ممکن است اعتباراتی هزینه شده و این هزینه ها به هدر رفته باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بحث حاشیه نشینی و بافت های فرسوده بایستی جدیت بیشتری کرد و کارهای صورت گرفته در بافت فرسوده گچساران بعنوان یک کار خوب باید مدنظر قرار گیرد.

احمدی سومین مقوله مورد نظر سال آینده در استان کهگیلویه و بویراحمد را نوسازی حمل و نقل شهری و عمومی ذکر و از تدابیر خوب دولت دوازدهم برای این موضوع خبرداد.

وی گفت: چهارمین مقوله مورد نظر دولت مقوله محیط زیست و آب است که بعد از شش ماه بررسی به این نتیجه رسیده ایم در این حوزه ها در استان کهگیلویه و بویراحمد صدمات زیادی صورت گرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نابودی بسیاری از عرصه های منابع طبیعی در این استان اظهارتاسف کرد و یادآورشد: نباید اراضی منابع طبیعی به افراد و بدون اهداف صحیح واگذار شود.

احمدی گفت: در حوزه آب نیز با مشکلاتی در استان کهگیلویه و بویراحمد مواجه بوده که متاسفانه اوج اسراف آب مربوط به دستگاه‌های اجرایی است.

وی با بیان اینکه سیستم های مختلف باید از هم جدا شود، تصریح کرد: باید برنامه های جدی برای مدیریت آب سبز در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال آینده داشته باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چهارشنبه سوری باید مراقب باشیم به ارزش های اسلامی ضربه وارد نشود و نباید آرامش مردم سلب شود.

احمدی با اشاره به اینکه چهارشنبه سوری زمانی برای شادی برخی هست اما ممکن است عده ای سوءاستفاده کنند، ادامه داد: نیروی انتظامی باید با تدبیر با متخلفین احتمالی برخورد کند.

وی افزود: باید نوروز شاد و مفرحی را برای مردم و میهمانان نوروزی در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم کنیم و مدیران بطور مستمر در دسترس باشند تا نوروز خوبی برای مردم فراهم کرده باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه با مدیرانی که کاستی دارند تعارف نداریم، اظهارداشت: مدیران همگی باید برای توسعه استان برنامه داشته باشند.

وی گفت: مدیران باید در بکارگیری نیروها و واگذاری پیمان‌ها با مردم شفاف سازی کنند و اجازه ندهیم یاس و ناامیدی برای مردم ایجاد شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه هیچ ظلمی بدتر از این نیست که قومیت ها را با پارتی بازی سرکار بیاوریم و حق دیگران که ممتازتر هستند خورده شود، ادامه داد: از مدیرانی که با پارتی بازی اقدام به بکارگیری نیرو بکنند به آسانی نخواهیم گذشت.

احمدی افزود: از کلنگ زنی‌های پرطمطراق و بیهوده پرهیز باید کرد و کاری نباید بکنیم که قضاوت مردم از مدیران نظام و دولت تدبیر قضاوت ناراحت کننده ای باشد.

وی با بیان انتقاد از مدیرانی که در حوزه کاری خود نیستند، یادآورشد: شما چه فرماندار و بخشدار و مدیری هستید که در محل خدمت خودتان حضور ندارید؟

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرمانداران بررسی کنند مدیرانی که در حوزه کاری شان مستقر نیستند اگر تمایل به استقرار ندارند برای جابجایی آنها با استانداری در ارتباط باشند.

احمدی با بیان اینکه وظیفه مدیرکل پاسخ دادن به تلفن‌ها نیست، اظهار داشت: مدیرکل باید برنامه ریزی کند و معاونین به سایر امورات بپردازند.

وی گفت: مدیران کل نباید پشت میز بنشیند بلکه باید بطور مرتب هم از شهرستان ها بازدید کنند و هم در تهران پیگیر گرفتن اعتبارات برای مجموعه کاری خود باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم از افراط گرایی خسته شده اند، اظهارداشت: مدیران باید اعتدال را در نظر بگیرند.

احمدی افزود: دست هر کسی که برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد قلم و قدم برمی دارد را می بوسم و کاری به اینکه فلان کس اصلاح طلب است یا اصولگرا هم نداریم.

وی از استقرار میز خدمت تا پایان فروردین ماه سال آینده در تمامی دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات‌رسان استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مراجعه به یکی از ادارات گزارش شد که برخی مدیران به ارباب رجوع بخوبی پاسخ نمی دهند و یقین بدانید در سال آینده شرایط فرق خواهد کرد.

احمدی با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم مدیران از بیت المال سوءاستفاده کنند، ادامه داد: دست مدیری که پای کار باشد را می‌بوسم اما مدیری که بخواهد از بیت المال سوءاستفاده کند حتما براساس قانون با وی برخورد خواهیم کرد.

وی گفت: مدیران باید توجه جدی به مقوله ترویج دین و نماز در سال آینده داشته باشد و همه مدیران باید بدانند که نظام‌ما بر پایه دین است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان از مدیرکل ارشاد استان خواست اجازه ندهد برخی بدون مجوز در فضای مجازی با آبروی مردم بازی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.