جلال پوران فرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واژگونی یک دستگاه کامیون در کاکان و برخورد پژو با پراید در کریک 7 مصدوم برجا گذاشت.
وی با اشاره اینکه ساعت 18.20 دقیقه روز جمعه در کریک، اتوبان یاسوج به اصفهان برخورد 2 خودروی پژو و پراید پنج مصدوم بر جا گذاشت، تصریح کرد: در مجموع هر 2 حادثه 7 زخمی در پی داشت که 2 مصدوم خودرو پراید دچار جراحت شدید صورت و شکستگی ران شده بودند.
وی اظهار داشت: در ساعت 14 و 42 دقیقه روز جمعه یک دستگاه کامیون در کیلومتر 20 جاده کاکان (چشمه چنار) واژگون شد و 2 نفر در این حادثه مصدوم شدند.
پوران فرد همچنین به برخورد پراید با موتورسیکلت در سپیدار (روستای باجولی) و نیز تصادف پیکان با عابر پیاده در سرآبتاوه اشاره کرد و گفت: این 2 تصادف پنج مصدوم درپی داشت.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان در ادامه از امداد رسانی اورژانس هوایی گچساران به بیمار قلبی و انتقال آن از باشت به بیمارستان رجایی شهر دوگنبدان خبر داد.
وی عنوان کرد: در پی اعلام این اخبار به مرکز پیام بلافاصله اکیپ‌های اورژانس از پایگاه‌های کاکان، دشت بازار، سپیدار و هلال احمر به محل وقوع حوادث اعزام شدند.
پوران فرد تصریح کرد: تکنسین‌های اورژانس تمام مصدومان را بعد از امداد و نجات اولیه به بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج انتقال دادند.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 6 هزار کیلومتر جاده ارتباطی اعم از بزرگراه و راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
سال گذشته 165 نفر بر اثر حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست دادند.
تعداد مصدومان ناشی از سوانح رانندگی سال 1395 در کهگیلویه و بویراحمد نیز چهار هزار و 384 نفر بود.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.